Forfatter Emne: Det er godt nok glat i Kbh  (Læst 2918 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
Det er godt nok glat i Kbh
« Dato: Juni 03, 2005, 10:48:31 am »
Havde to baghjulsudskridninger på vej til arbejde her til morgen. Ikke noget specielt farligt, men den ene var i et lille hurtigt sving hvor den lige slog et smut med bagenden  :twisted: Sjauw.... det minder en om at man lige skal være varsom med højrehånden.

En anden mindeværdig ting på turen var en mand med hund der truede ad mig på en villavej og synes jeg skulle sætte farten ned. Tror han forvekslede 6000 omdrejninger i første med høj hastighed... Det kan godt være det lyder farligt, men det er det vist ikke :) Jeg gider jo egentlig ikke gøre folk sure, så jeg skal nok være flinkere til at geare op, hehe
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Det er godt nok glat i Kbh
« Svar #1 Dato: Juni 03, 2005, 11:28:04 am »
Citat fra: n00bsmurf
Havde to baghjulsudskridninger på vej til arbejde her til morgen. Ikke noget specielt farligt, men den ene var i et lille hurtigt sving hvor den lige slog et smut med bagenden  :twisted: Sjauw.... det minder en om at man lige skal være varsom med højrehånden.

En anden mindeværdig ting på turen var en mand med hund der truede ad mig på en villavej og synes jeg skulle sætte farten ned. Tror han forvekslede 6000 omdrejninger i første med høj hastighed... Det kan godt være det lyder farligt, men det er det vist ikke :) Jeg gider jo egentlig ikke gøre folk sure, så jeg skal nok være flinkere til at geare op, hehe

Bølle  :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Juni 03, 2005, 11:43:25 am »
Simpelthen, jeg er farlig for mine omgivelser.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

PWEE

• Roadracer
  • Low on bike again :-)
« Svar #3 Dato: Juni 03, 2005, 01:15:09 pm »
Truende adfær kommer fx også i Albertslund, når en stak SV er samlet på Bongers parcelhus vej, aka rockerborgen.

Man møder ikke mange smil bare fordi man rykker lidt i håndtaget, kører med larmepotter og BMC filtre...

Hvad er fartbegrænsningen egentlig der ? = det man kan få den op på inden vejen ender ?? eller er jeg forkert på den ? :P

Det var også Bongers der kørte som en svin... :wink:

Per
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball

Bongers

• Gæst
« Svar #4 Dato: Juni 03, 2005, 01:32:56 pm »
:D  :lol:  :D ... tror at de gamle hippier, mener at farten skulle tilpasset det vejarbejder der var i den ene vognbane… Men så længe de har lært at flytte sig – så går det nok  :D  :)  :D

Samler lige op på folk i næste ugen, høre om der er kommet filtre med mere… så vi gen kan finde en tid.. Er klar med olie og pakning, så jeg kan få Key i  :D  :)  :D

PWEE

• Roadracer
« Svar #5 Dato: Juni 03, 2005, 01:57:06 pm »
Flytte sig, hvad snakker du om, de aldeles udemærkede mennesker, stod og truede med knyttet hånd.

Så meget for Albertslund.

Vejarbejde ? hvad snakker du om, DET så jeg ikke... :shock:

Koster

• Plastikrocker
« Svar #6 Dato: Juni 03, 2005, 04:22:25 pm »
Det der grus og san der lå rundomkring ... Troede det var privat Cross Bane :D
SV1000 K3 Sølv. Nu med Givi 770A og lakerede sidedæksler og TPS mod.

PWEE

• Roadracer
« Svar #7 Dato: Juni 03, 2005, 08:42:58 pm »
Du må snakke med dem bongers, ellers kommer vi sku ikke mere, og få ryddet det svineri op på vejen....!!! :P

Bongers

• Gæst
« Svar #8 Dato: Juni 04, 2005, 10:17:12 am »
PEWW – fortovet var gravet op, der stod en gravemaskine på vejen og du sad selv på fliserne og røg..  Og nu siger du - at du ikke har set det  :roll:  :roll:  – hvad var der i de smøger..

Jeg viste ikke at det var den gamle dame (70+) i nr 17 – der havde skræmt dig.. ved at stå i sit køkkenvindue og nedstirrer dig… skal nok tale med hende neste gang..

PWEE

• Roadracer
« Svar #9 Dato: Juni 04, 2005, 10:22:28 am »
LOL