Så kommer historien, skal gøre den kort.
Køber i juni måned 2007 en IXIL Competition Carbon hos Brian Robbins fra brspecialtuning
http://www.brspecialtuning.co.uk/Får den hjem efter små to uger da den skulle sendes fra fabrikken. (ellers ca. 3-4 dage).
Jeg monterer den og fryder mig resten af sæsonen over den fede lyd.
Da jeg sætter cyklen væk og går og tørre den af ser jeg til min skræk at carbonen er revnet lige ved båndet der holder potten. Carbonen er kun en yderskal til pynt så potten er ikke utæt. Jeg afmonterer selvfølgelig potten og studerer den nærmere, det ser ud til at båndet har været for lille og derfor siddet for stramt og trykket carbonen i smadder. IKKE fedt.
Jeg sender en mail til Brian med en forklaring meget som ovenstående og en stribe billeder. Han svarer hurtigt at han sender billederne videre til fabrikken og lader dem tage stilling til problemet.
Han svarer dog hurtigt tilbage at de vil se mere dokumentation for at potten ikke har været ude for uheld og jeg tager derfor en masse billeder at potten fra alle sidder der kan bekræfte dette.
2 dage senere modtager jeg en mail fra Brian at fabrikken aldrig før har set et lignende tilfælde, men at han med det samme sender en ny potte til mig, og beder mig montere den forsigtigt og evt. med en spacer for at undgå for meget stress af materialet. Jeg er glad og venter kun på min nye potte.
Da den så kommer pakker jeg den selvfølgelig ud og til min rædsel ser jeg to huller i carbonen!!! Det er to maskinforborede huller og jeg fatter ingenting.
Jeg er straks på mailen igen til Brian og hurtigt får jeg svar at jeg skal flytte typepladen over fra den gamle potte.....men problemet er at min gamle potte ikke har den samme type typeplade. Jeg spørger om ikke han bare kan sende mig en hvilken som helst typeplade da man i DK ikke kigger efter dem. Der kommer hurtigt svar tilbage at selvfølgelig kan han det. Da en af kollegerne skal bruge en potte til sin cykel får vi alle delene fragtet sammen.
Dette er sgu utroligt, sikke en service. Hurtige svar på mailen og løsning af problemet på en tilfredsstillende måde. Kan kun anbefale Brian fra brspecialtuning.
Der handler jeg gerne igen.
Og så det bedste, måske: Den gamle potte skulle han ikke have tilbage, så den bliver kortet op til lir
SørenG