Hej
Jeg har netop fået min klare baglygte hjem fra sverige, og skal have den monteret på et tidspunkt. Jeg har fundet beskrivelse af montering af denne her i dette komplette og fantastiske forum.
Men samtidig kunne jeg godt tænke mig at montere de forreste blink i hullerne til positionslysene.. Er der nogen er har opskriften på det, så jeg kan blive helt fri for strittende blinklygter..
KA
Jeg har de 2 ting du beskriver der..... Men jeg må nok indrømme at jeg overvejer at sætte alm. blink på igen. Clearalternatives baglygten er ikke lige den der er aller mest nem at se, når den blinker. Og det samme med blinkene i pos.
Du vil jo så i stedet få 2 huller ind i kåben. Jeg har dog et link til propper, som kan dække dette, men de koster vist 500,- stykket, så der er stadig huller i min...
Men ellers er det noget med nogle modstande eller nyt blinkrelæ. Meget nemt faktisk.
Nu kan jeg ikke lige se hvor du er fra, men er det østjylland er du velkommen til at komme forbi en dag, og studere det lidt nærmere.