Forfatter Emne: Transport til & fra Arbejde?  (Læst 4422 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
Re: Transport til & fra Arbejde?
« Svar #15 Dato: Januar 08, 2008, 03:45:27 pm »
Pt. går jeg på en plads 1,5-2 km. fra hvor jeg bor.

Kørte bil  :oops: til nogle forsøgte at køre en tur i den uden nøgler (  :club: ), så til der kommer liv i den igen foregår turen på kærestens cykel.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

MiE (PiP)

• Plastikrocker
  • ZERO TO BITCH IN 10 SECONDS
« Svar #16 Dato: Januar 08, 2008, 03:58:06 pm »
hmm.... Tror der er lige omkring 200 meter  :D

Det tager 3 minutter at gå.... Så det kan ikke være nemmere  :mrgreen:
Ejer af et styk suzuki GSF 650 s bandit
                      ------------
Husk når du kører og haster i vrimlen,
vejen er kort fra jorden til himlen....!!

AHEP

• Roadracer
« Svar #17 Dato: Januar 08, 2008, 04:24:58 pm »
46 km hver vej... foregår mest i madkassen  :oops:
Anders
Suzuki GS500E 96

Ole Jensen

• Roadracer
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
« Svar #18 Dato: Januar 08, 2008, 04:35:29 pm »
Tja når turen går til CBS, så er det oftest på cyklen (pedal), SV'ern får ruderne i biblioteket/læsesalen til at ryste, så det kan godt være lidt anmasende. Når jeg skal på arbejde har jeg mellem 6 (=cykel med rugbrødsmotor eller motorcykel) eller 17 km (S-tog eller SV om sommere).
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #19 Dato: Januar 08, 2008, 04:37:00 pm »
Tja når turen går til CBS, så er det oftest på cyklen (pedal), SV'ern får ruderne i biblioteket/læsesalen til at ryste, så det kan godt være lidt anmasende. Når jeg skal på arbejde har jeg mellem 6 (=cykel med rugbrødsmotor eller motorcykel) eller 17 km (S-tog eller SV om sommere).

Hvor er du hensynsfuld!  :angel: Kan heller ikke huske at jeg har set andre SVin derude end mit eget...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Gertsen

• Sandt SVin
« Svar #20 Dato: Januar 08, 2008, 04:47:49 pm »
2,5 km på cykel - pedaludgaven...

5 min på arbejde, uden at træde i pedalerne, og 15 min hjem - op af bakke hele vejen (Randersvej i Århus, hvis nogen kender den  :brok:)

efter 1. februar foregår det i bil, da jeg får ca. 25-30 km. Men regner med at tage SVinet, når jeg kan... Det er sgu noget nemmere at parkere i midtbyen med den... Kan nemlig holde i vores baggård på arbejde med den, men vi må ikke i bil (Jo men det koster bare min. 500,- om måneden)
SV 650 S - SOLGT - MCG: HER for at gå til MotorCykelGalleriet

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #21 Dato: Januar 08, 2008, 04:53:58 pm »
5-6 km ind til skolen vha. pedalcykel. Satser på at tage mc'en nogle gange når vi en gang får noget forår/sommer :mrgreen: Damn jeg savner at køre mc...

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

langemand

• Sandt SVin
  • Fz1-N
« Svar #22 Dato: Januar 08, 2008, 04:55:28 pm »
arbejder her og der.... så kan vist ikke lige komme med et tal.... men normalt omkring 10 km,,,,, i firmadytten.....  kommer aldrig til at tage sv,,,,, lidt svært at have et ø400 rør på 3 meter på nakken
nu med yamaha fz1 2008

norton

• Gæst
« Svar #23 Dato: Januar 08, 2008, 05:22:42 pm »
Har ca 14km igennem byen.Køre jeg i min bil køre jeg igennem byen,køre jeg på cyklen og det er godt vejr vælger jeg motorvejen uden om københavn da jeg synes at den er irriterende at køre langsomt på så skal der ca lægges 10km til.Norton :)

Rasmus S

• Roadracer
« Svar #24 Dato: Januar 08, 2008, 05:46:33 pm »
300 meter på arbejde. Alle og en hver meter forgår i bil... :P
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Tulle

• Roadracer
« Svar #25 Dato: Januar 08, 2008, 06:11:02 pm »
Når jeg kører hjemme fra mig selv er der ca. 2 km og det foregår i min lille bil "Blob"  :oops: :oops: :oops: en sjælden gang kan det foregå på min trædecykel det ta´r ca. 7 min. men sker kun hvis det er enten er helt vindstille eller der er medvind (både ud og hjem) og hverken for varmt eller for koldt, og det må så absolut ikke regne eller være fugtigt i vejret  :rolleyes:. I "Blob" kan det ta´ fra 5 - 40 min. alt efter vejr og kødannelse. Når vejret er helt galt om vinteren kan jeg finde på at gå på job - det skulle også være så sundt  :wink:.

Når jeg kører fra Peter har jeg ca. 35 km til job og det ta´r mellem 40 - 75 min. også alt efter vejr og kødannelse, og altid i selskab med "Blob".
Nu med Gsx r 400 r ........ som rent faktisk kan køre :O)

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #26 Dato: Januar 08, 2008, 06:14:48 pm »
Hvilken slags bil er Blob? :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #27 Dato: Januar 08, 2008, 06:40:43 pm »
Ca. 40km på motorvej hver vej, prøver for det meste at tage Poloen, men i sommerperioden kan det tit være svært at lade SVinet stå.

Ja hvad er en Blob, var det ikke den mindste unge i krumme-filmene????

SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

onkel anders

• Søndagskører
  • **
« Svar #28 Dato: Januar 08, 2008, 07:03:39 pm »
For det meste firmadytten, meeen det er sket at jeg har haft mulighed for at tage SVinet et par gange :D
Har skiftende arbejdsplads så jeg vil skyde på en 30-40 km. hverdag.
Er blop ikke fra, min søsters børn?

Tulle

• Roadracer
« Svar #29 Dato: Januar 08, 2008, 07:51:47 pm »
Hvilken slags bil er Blob? :)

Blob er en blå (står der i papirene), men jeg synes nu mere han er blå-lilla, Ford Fiesta 1,3 fra 1996. Han fik navnet delt pga. hans "fine" farve, som mest minder om en smølf der er ved at blive overophedet at en ukontroleret vrede - og så fordi han på et tidspunkt havde en utæt gummidims der gjorde at han tog vand ind, og derned fik indbygget fodbad i føresiden. Jeg er utrolig begejstret for ham - isæt nu hvor han både er tæt, kan låses og låses op i både førerside og passagerside (så jeg ikke længere skal kravle ind fra passagersiden), kan producere varme til mig om vinteren så jeg ikke skal pakkes ind i flyverdragt, luffer og hue med øreklapper samt hans 2 nye bærearme så han kan fragte mig sikkert frem - og så er jeg meget tilfreds med at han kan forvarme bilen så den ikke er kold om morgenen, når jeg begiver mig ud på min utrolig lange køretur til work  :D

Blob længe leve hurra hurra huuurrrrraaaaaaa  :orkester:
Nu med Gsx r 400 r ........ som rent faktisk kan køre :O)