Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej!Jeg skal have omlakeret min kåbe pga. ridser. Da jeg gerne selv vil gøre en indsats for at kunne gøre det billigere vil jeg gerne selv slibe den (den er lakeret en gang). Hvor skal man starte og hvordan skal det slibes? Hvilket sandpapir skal man bruge?
Da jeg fik lakeret den ene side af Bundkåben på min SV'er. Var det billigst at lade maleren slibe den... Da han ville have mere for selve maler arbejdet hvis jeg selv sleb den. Og hvis maleren ordner det hele så er du også sikker på at det er iorden...
CitérDa jeg fik lakeret den ene side af Bundkåben på min SV'er. Var det billigst at lade maleren slibe den... Da han ville have mere for selve maler arbejdet hvis jeg selv sleb den. Og hvis maleren ordner det hele så er du også sikker på at det er iorden...Hvem fik du den lakeret hos? og hvor meget slap du af med i alt? Hvad fik du lavet, bare slibet og lakeret?
Jeg fik det lavet hos OK Autolakering i Hadsund.Det jeg fik lavet var:Revne i kåben lavet.Lakering i orginal farve.Pris 1000kr
Citat fra: lsp_dk efter Januar 07, 2008, 12:40:53 pmJeg fik det lavet hos OK Autolakering i Hadsund.Det jeg fik lavet var:Revne i kåben lavet.Lakering i orginal farve.Pris 1000krDet lyder som en OK pris!Må lige ringe til min lokale maler og høre om han kan matche den pris.
Citat fra: Jacob efter Januar 09, 2008, 01:12:58 pmCitat fra: lsp_dk efter Januar 07, 2008, 12:40:53 pmJeg fik det lavet hos OK Autolakering i Hadsund.Det jeg fik lavet var:Revne i kåben lavet.Lakering i orginal farve.Pris 1000krDet lyder som en OK pris!Må lige ringe til min lokale maler og høre om han kan matche den pris.glemte lige at skrive at prisen var + moms