Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
OPROP! OPROP!Der skulle vel ikke være en eller anden venlig sjæl, som tilfældigvis (eller med fuldt overlæg) kommer forbi Virum på sin vej til julefrokosten? For i så fald vil jeg meget gerne tiltuske mig kørelejlighed.
Citat fra: Freddy efter Februar 22, 2008, 11:47:51 pmOPROP! OPROP!Der skulle vel ikke være en eller anden venlig sjæl, som tilfældigvis (eller med fuldt overlæg) kommer forbi Virum på sin vej til julefrokosten? For i så fald vil jeg meget gerne tiltuske mig kørelejlighed.Vi kører fra Meløse 1550, og kan godt snuppe Kongevejen, og vil så være i Virum ca 1615
Citat fra: roadpilot efter Februar 22, 2008, 07:56:20 pmHej Flemming! Først og fremmest må jeg ha lov af udtrykke min største medfølelse, det er en sværd tid for dig og din familie! - Det mindste du skal tænke på lige nu er sild m.m til julefrokosten! Tænk på dig selv og din familie, og sørg for at få så god en tid sammen så længe i har hinanden! Alle os plastic rockere klarer os sku nok uden sild, -og vi er her endnu når du engeng er klart til at komme ud og lufte Svinet (eller humøret) igen!Med venlig HilsenKennetX 2
Hej Flemming! Først og fremmest må jeg ha lov af udtrykke min største medfølelse, det er en sværd tid for dig og din familie! - Det mindste du skal tænke på lige nu er sild m.m til julefrokosten! Tænk på dig selv og din familie, og sørg for at få så god en tid sammen så længe i har hinanden! Alle os plastic rockere klarer os sku nok uden sild, -og vi er her endnu når du engeng er klart til at komme ud og lufte Svinet (eller humøret) igen!Med venlig HilsenKennet
Citat fra: Freddy efter Februar 22, 2008, 11:47:51 pmOPROP! OPROP!Der skulle vel ikke være en eller anden venlig sjæl, som tilfældigvis (eller med fuldt overlæg) kommer forbi Virum på sin vej til julefrokosten? For i så fald vil jeg meget gerne tiltuske mig kørelejlighed.OPRÅB OPRÅBDin STORE, DOVNE hængerøv!! Det tager 39min fra Virum St til Bernhard Bangs Allé 29. Tog og Metro.Voilà! Du skal jo satme ha en trillebør med motor hver eneste gang du skal ud af døren. Tag toget, snup en gratis avis og kom med på overvågningskameraet PS. Hvor bliver mit koblingsgreb af??
Hey forresten - jeg medbringer en mikroovn.Just i case.
Citat fra: Sajmon efter Februar 23, 2008, 11:29:41 amHey forresten - jeg medbringer en mikroovn.Just i case. skal jeg så tage en pakke popcorn med...
Citat fra: nyg efter Februar 23, 2008, 11:31:09 amCitat fra: Sajmon efter Februar 23, 2008, 11:29:41 amHey forresten - jeg medbringer en mikroovn.Just i case. skal jeg så tage en pakke popcorn med... det ahr vi rigeligt af i klubben
Citat fra: NielSV650 efter Februar 23, 2008, 10:45:13 amCitat fra: Freddy efter Februar 22, 2008, 11:47:51 pmOPROP! OPROP!Der skulle vel ikke være en eller anden venlig sjæl, som tilfældigvis (eller med fuldt overlæg) kommer forbi Virum på sin vej til julefrokosten? For i så fald vil jeg meget gerne tiltuske mig kørelejlighed.OPRÅB OPRÅBDin STORE, DOVNE hængerøv!! Det tager 39min fra Virum St til Bernhard Bangs Allé 29. Tog og Metro.Voilà! Du skal jo satme ha en trillebør med motor hver eneste gang du skal ud af døren. Tag toget, snup en gratis avis og kom med på overvågningskameraet PS. Hvor bliver mit koblingsgreb af?? Vorherrebevares, hvor er du da en sur skid! Indrømmet, jeg er da så tilpas doven, at jeg foretrækker en bil fremfor det offentlige til enhver tid. Forresten... Der er vist ingen gratisaviser om lørdagen... P.S.: Huh?
Citat fra: Flemming L efter Februar 22, 2008, 03:58:14 pmHJÆLPJeg bliver nød til at melde fra.Er lige blevet ringet op fra Amager hospital hvor min mor har været indlagt i de sidste 3 uger med uhelbredelig kræft.Hun er ved at dø.Jeg kan ikke overskue at få købt sild og løg og sørge for at de kommer til festen. Er der en som vil hjælpe mig, og efterfølgende sende en privatbesked med kontonr. så jeg kan overføre penge ?Please !!!Ked af at jeg svigter jer, men kan sgu ikke lige få det hele til at hænge sammen længere.Helt personligt ville jeg have en utroligt dårlig smag i munden, hvis jeg skulle tage mad med på dine vegne, og så bagefter afkræve dig penge for det. I den situation, du står i lige nu, behøver du ikke engang bede om hjælp. Og du svigter os ikke. Det eneste, der betyder noget, er at du ikke svigter din mor og resten af din familie. Jeg tror, at jeg deler den holdning med resten af SVRider.dk.
HJÆLPJeg bliver nød til at melde fra.Er lige blevet ringet op fra Amager hospital hvor min mor har været indlagt i de sidste 3 uger med uhelbredelig kræft.Hun er ved at dø.Jeg kan ikke overskue at få købt sild og løg og sørge for at de kommer til festen. Er der en som vil hjælpe mig, og efterfølgende sende en privatbesked med kontonr. så jeg kan overføre penge ?Please !!!Ked af at jeg svigter jer, men kan sgu ikke lige få det hele til at hænge sammen længere.