Forfatter Emne: Julefrokost 23. februar (Officiel info tråd - og tilmelding)  (Læst 73590 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: Julefrokost 23. februar (Officiel info tråd - og tilmelding)
« Svar #105 Dato: Februar 16, 2008, 10:35:25 pm »
Jeg er på job, så jeg når desværre ikke at være med fra starten! Men jeg dukker op senere, og tager Simon (og måske Kisser?) og en kammerat med som også kører Sv! Vi tager lidt æbleskiver med, så der er lidt dessert....

kilosvin med div udstyr...

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #106 Dato: Februar 16, 2008, 11:14:56 pm »
Jeg er på job, så jeg når desværre ikke at være med fra starten! Men jeg dukker op senere, og tager Simon (og måske Kisser?) og en kammerat med som også kører Sv! Vi tager lidt æbleskiver med, så der er lidt dessert....

:thumbsup: det er sgu iorden..

Kenneth P

• Roadracer
« Svar #107 Dato: Februar 17, 2008, 10:02:26 pm »
Er der egentligt nogen der har hørt fra SVea og HC? SVea var jo så bekymret for om festen blev til noget, og nu er jeg bekymret for om hun selv dukker op, vi skulle jo nødigt gå glip af dans på bordene og Suzuki-undertøj :tie: :tie:

de kommer desværre ikke.. noget med at de begge har børn i den weekend..

Skal ungerne ikke bare med ? De kan vel spille Guitar Hero ... og de skal vel også allivevel lære at drikke før eller siden !!  :twisted:

Jeg er blevet for gammel og har fået for fine fornemmelser til at feste sådan i tide og utide (læs: Jeg gemmer min lever-nedbrydning til april). Men Dave og jeg kommer evt. ned og ser på jer efter i har spist, hvis der ikke kommer noget mere spændende vi kan lave, som fx kigge ud i luften eller sove eller tegne croquis tegninger ud fra det væmmelige billede B2 bliver ved med at sende mig af ham og Hønse på et bjørneskindstæppe  :puke:

Hvem er Dave????
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Nick

• Sandt SVin
« Svar #108 Dato: Februar 17, 2008, 10:18:34 pm »
Er der egentligt nogen der har hørt fra SVea og HC? SVea var jo så bekymret for om festen blev til noget, og nu er jeg bekymret for om hun selv dukker op, vi skulle jo nødigt gå glip af dans på bordene og Suzuki-undertøj :tie: :tie:

de kommer desværre ikke.. noget med at de begge har børn i den weekend..

Skal ungerne ikke bare med ? De kan vel spille Guitar Hero ... og de skal vel også allivevel lære at drikke før eller siden !!  :twisted:

Jeg er blevet for gammel og har fået for fine fornemmelser til at feste sådan i tide og utide (læs: Jeg gemmer min lever-nedbrydning til april). Men Dave og jeg kommer evt. ned og ser på jer efter i har spist, hvis der ikke kommer noget mere spændende vi kan lave, som fx kigge ud i luften eller sove eller tegne croquis tegninger ud fra det væmmelige billede B2 bliver ved med at sende mig af ham og Hønse på et bjørneskindstæppe  :puke:

Hvem er Dave????

Sønnike hvis jeg ikke tager meget fejl...
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

_JaKez_

• Søndagskører
  • **
« Svar #109 Dato: Februar 18, 2008, 06:13:25 pm »
Så kommer jeg sku også lige forbi og viser farver, og regner ikke med jeg skal sove overhoved så ingen soveplads til mig.....

blabla

• Plastikrocker
  • Hvis det ikke går, går det nok alligevel...
« Svar #110 Dato: Februar 19, 2008, 05:21:09 pm »
Nu skriver jeg lige her i denne tråd... Hvor mange er vi der skal med??? SKal jo lige vide hvor mange høns der skal sættes i arbejde :mrgreen:
At køre mc er det sjoveste man kan gøre med tøjet på... Wrooomm...

Rubin

• Sandt SVin
« Svar #111 Dato: Februar 19, 2008, 06:54:49 pm »
Hmmm, hvis der kan arrangeres en ældreafdeling, vil jeg komme ved 1630 tiden og give en hånd med.

Det ser ikke ud som om at der er nogen der har skrevet fedt og smør på, så det smugler jeg ud fra plejehjemmet sammen med noget snaps jeg har gemt for personalet 8)
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #112 Dato: Februar 19, 2008, 07:04:01 pm »
Nu skriver jeg lige her i denne tråd... Hvor mange er vi der skal med??? SKal jo lige vide hvor mange høns der skal sættes i arbejde :mrgreen:

der kan tælles foreste i denne tråd... hvormange vi er...

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
    • www.peets.dk
« Svar #113 Dato: Februar 19, 2008, 11:57:14 pm »
Der er lidt opdateret info til dem der overnatter

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #114 Dato: Februar 20, 2008, 09:30:21 am »
Hmmm, hvis der kan arrangeres en ældreafdeling, vil jeg komme ved 1630 tiden og give en hånd med.
ældreafdeling??? - vi skal nok få gang i dig - vi kunne jo udskifte droppossen med en snaps ;)

nu er det sådan at jeg normalt kun laver mad til mig selv, et par gæster eller en gæst'inde
angående frugsalat'en - hvis jeg nu tager fulder den største glasskål - er det okey?
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
    • www.peets.dk
« Svar #115 Dato: Februar 20, 2008, 09:33:02 am »
ældreafdeling??? - vi skal nok få gang i dig - vi kunne jo udskifte droppossen med en snaps ;)

nu er det sådan at jeg normalt kun laver mad til mig selv, et par gæster eller en gæst'inde
angående frugsalat'en - hvis jeg nu tager fulder den største glasskål - er det okey?
Køb da en foliebakke eller andet "en-gangs" service.. du kan garanteret godt finde en ordentlig størrelse  :wink:

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #116 Dato: Februar 20, 2008, 09:37:23 am »
Køb da en foliebakke eller andet "en-gangs" service.. du kan garanteret godt finde en ordentlig størrelse  :wink:
kigger på det - tak
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

norton

• Gæst
« Svar #117 Dato: Februar 20, 2008, 01:20:03 pm »
en Kia må da kunne bruges , den er tilpas stor den går under navnet en Koriansk foliebakke. :lmao:

karienknojern

• Søndagskører
  • **
  • honde jahh....
« Svar #118 Dato: Februar 20, 2008, 10:06:41 pm »
Jeg medbringer et stykke sort får *GG* om i vil ha ham på grillen må i ta op med ham...
jeg kan ikke finde ud af hvad der mangler at blive taget med... hvis i lige har en ide så sig det endelig *S*
ellers bliver det snaps *G*
Kan det ikke laves med gaffa eller strips, kan det ikke laves *G*

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
    • www.peets.dk
« Svar #119 Dato: Februar 20, 2008, 10:53:14 pm »
Jeg medbringer et stykke sort får *GG* om i vil ha ham på grillen må i ta op med ham...
jeg kan ikke finde ud af hvad der mangler at blive taget med... hvis i lige har en ide så sig det endelig *S*
ellers bliver det snaps *G*

spiser han med ?