Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg er på job, så jeg når desværre ikke at være med fra starten! Men jeg dukker op senere, og tager Simon (og måske Kisser?) og en kammerat med som også kører Sv! Vi tager lidt æbleskiver med, så der er lidt dessert....
Citat fra: Nikolaj efter Februar 11, 2008, 09:57:06 amCitat fra: Luske efter Februar 11, 2008, 09:23:14 amCitat fra: Kenneth P efter Februar 10, 2008, 11:21:58 amEr der egentligt nogen der har hørt fra SVea og HC? SVea var jo så bekymret for om festen blev til noget, og nu er jeg bekymret for om hun selv dukker op, vi skulle jo nødigt gå glip af dans på bordene og Suzuki-undertøj de kommer desværre ikke.. noget med at de begge har børn i den weekend.. Skal ungerne ikke bare med ? De kan vel spille Guitar Hero ... og de skal vel også allivevel lære at drikke før eller siden !! Jeg er blevet for gammel og har fået for fine fornemmelser til at feste sådan i tide og utide (læs: Jeg gemmer min lever-nedbrydning til april). Men Dave og jeg kommer evt. ned og ser på jer efter i har spist, hvis der ikke kommer noget mere spændende vi kan lave, som fx kigge ud i luften eller sove eller tegne croquis tegninger ud fra det væmmelige billede B2 bliver ved med at sende mig af ham og Hønse på et bjørneskindstæppe
Citat fra: Luske efter Februar 11, 2008, 09:23:14 amCitat fra: Kenneth P efter Februar 10, 2008, 11:21:58 amEr der egentligt nogen der har hørt fra SVea og HC? SVea var jo så bekymret for om festen blev til noget, og nu er jeg bekymret for om hun selv dukker op, vi skulle jo nødigt gå glip af dans på bordene og Suzuki-undertøj de kommer desværre ikke.. noget med at de begge har børn i den weekend.. Skal ungerne ikke bare med ? De kan vel spille Guitar Hero ... og de skal vel også allivevel lære at drikke før eller siden !!
Citat fra: Kenneth P efter Februar 10, 2008, 11:21:58 amEr der egentligt nogen der har hørt fra SVea og HC? SVea var jo så bekymret for om festen blev til noget, og nu er jeg bekymret for om hun selv dukker op, vi skulle jo nødigt gå glip af dans på bordene og Suzuki-undertøj de kommer desværre ikke.. noget med at de begge har børn i den weekend..
Er der egentligt nogen der har hørt fra SVea og HC? SVea var jo så bekymret for om festen blev til noget, og nu er jeg bekymret for om hun selv dukker op, vi skulle jo nødigt gå glip af dans på bordene og Suzuki-undertøj
Citat fra: SVea efter Februar 14, 2008, 06:34:46 pmCitat fra: Nikolaj efter Februar 11, 2008, 09:57:06 amCitat fra: Luske efter Februar 11, 2008, 09:23:14 amCitat fra: Kenneth P efter Februar 10, 2008, 11:21:58 amEr der egentligt nogen der har hørt fra SVea og HC? SVea var jo så bekymret for om festen blev til noget, og nu er jeg bekymret for om hun selv dukker op, vi skulle jo nødigt gå glip af dans på bordene og Suzuki-undertøj de kommer desværre ikke.. noget med at de begge har børn i den weekend.. Skal ungerne ikke bare med ? De kan vel spille Guitar Hero ... og de skal vel også allivevel lære at drikke før eller siden !! Jeg er blevet for gammel og har fået for fine fornemmelser til at feste sådan i tide og utide (læs: Jeg gemmer min lever-nedbrydning til april). Men Dave og jeg kommer evt. ned og ser på jer efter i har spist, hvis der ikke kommer noget mere spændende vi kan lave, som fx kigge ud i luften eller sove eller tegne croquis tegninger ud fra det væmmelige billede B2 bliver ved med at sende mig af ham og Hønse på et bjørneskindstæppe Hvem er Dave????
Nu skriver jeg lige her i denne tråd... Hvor mange er vi der skal med??? SKal jo lige vide hvor mange høns der skal sættes i arbejde
Hmmm, hvis der kan arrangeres en ældreafdeling, vil jeg komme ved 1630 tiden og give en hånd med.
Citat fra: Rubin efter Februar 19, 2008, 06:54:49 pmHmmm, hvis der kan arrangeres en ældreafdeling, vil jeg komme ved 1630 tiden og give en hånd med.ældreafdeling??? - vi skal nok få gang i dig - vi kunne jo udskifte droppossen med en snaps nu er det sådan at jeg normalt kun laver mad til mig selv, et par gæster eller en gæst'indeangående frugsalat'en - hvis jeg nu tager fulder den største glasskål - er det okey?
Citat fra: blz efter Februar 20, 2008, 09:30:21 amnu er det sådan at jeg normalt kun laver mad til mig selv, et par gæster eller en gæst'indeangående frugsalat'en - hvis jeg nu tager fulder den største glasskål - er det okey?Køb da en foliebakke eller andet "en-gangs" service.. du kan garanteret godt finde en ordentlig størrelse
nu er det sådan at jeg normalt kun laver mad til mig selv, et par gæster eller en gæst'indeangående frugsalat'en - hvis jeg nu tager fulder den største glasskål - er det okey?
Jeg medbringer et stykke sort får *GG* om i vil ha ham på grillen må i ta op med ham...jeg kan ikke finde ud af hvad der mangler at blive taget med... hvis i lige har en ide så sig det endelig *S*ellers bliver det snaps *G*