Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg er frisk..
hey, tror gerne jeg er på .. mad og væsker det er lige noget for mig.. fik heller ik spist nok i julen... har tabt 1,5 kg... ka man så så tale om en dårlig jul ... tager den nok uden over natning....har en der venter hjemme..vov!
For at svare på Gazelles indlæg omkring tidspunkt, så bliver det om aftenen. ligesom sidst.
Citat fra: gazelle efter Januar 16, 2008, 11:26:02 pmhey, tror gerne jeg er på .. mad og væsker det er lige noget for mig.. fik heller ik spist nok i julen... har tabt 1,5 kg... ka man så så tale om en dårlig jul ... tager den nok uden over natning....har en der venter hjemme..vov!de der vov ting er før blevet medbragt til fester
Jeg vil bl.a. holde mig ædru og tage direkte hjem i seng, hehe
Jeg er også på... men jeg må se at følge bedre med her kan jeg se, blz har hugget frugtsalaten men det er nok også tid til fornyelse fra min side... Jeg vil bl.a. holde mig ædru og tage direkte hjem i seng, hehe
Citat fra: Hønse efter Januar 17, 2008, 06:26:49 pmJeg vil bl.a. holde mig ædru og tage direkte hjem i seng, hehe BS
... Lugter man muligheden for et væddemål? Tror da gerne jeg vil sætte penge på det ikke kommer til at ske.
Citat fra: B2 efter Januar 17, 2008, 06:30:17 pmCitat fra: Hønse efter Januar 17, 2008, 06:26:49 pmJeg vil bl.a. holde mig ædru og tage direkte hjem i seng, hehe BS Citat fra: Hippie Hansen efter Januar 17, 2008, 06:33:51 pm... Lugter man muligheden for et væddemål? Tror da gerne jeg vil sætte penge på det ikke kommer til at ske. Hva'fuck snakker I om.... det er ikke længe man skal være væk før folk mister tilliden til en var
Jeg er orn'lig frisk på druk druk og atter druk hvis jeg kan få sovemulighed