Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej,Jeg bliver desværre nød til at trække min tilmelding.. Beklager.. Håber I kan opføre jer pænt uden mig
Citat fra: scar efter Februar 08, 2008, 11:11:41 pmCitat fra: Tulle efter Februar 08, 2008, 05:31:37 pmJeg kommer også til Julefrokosten - kan man da ikke gå glip af - Jeg medbringer Jesper (Roskilde), der er forholdsvis ny og ikke så aktiv endnu så må han jo bare drikkes i hegnet, så plejer folk somregl at live lidt op ihvertfald indtil de vælter Enig.. det er kun god stil at gøre sådan noget
Citat fra: Tulle efter Februar 08, 2008, 05:31:37 pmJeg kommer også til Julefrokosten - kan man da ikke gå glip af - Jeg medbringer Jesper (Roskilde), der er forholdsvis ny og ikke så aktiv endnu så må han jo bare drikkes i hegnet, så plejer folk somregl at live lidt op ihvertfald indtil de vælter
Jeg kommer også til Julefrokosten - kan man da ikke gå glip af - Jeg medbringer Jesper (Roskilde), der er forholdsvis ny og ikke så aktiv endnu
Og hvem skal så drikke gajolshots direkte af papirsdugen
Er der egentligt nogen der har hørt fra SVea og HC? SVea var jo så bekymret for om festen blev til noget, og nu er jeg bekymret for om hun selv dukker op, vi skulle jo nødigt gå glip af dans på bordene og Suzuki-undertøj
Citat fra: Kenneth P efter Februar 10, 2008, 11:21:58 amEr der egentligt nogen der har hørt fra SVea og HC? SVea var jo så bekymret for om festen blev til noget, og nu er jeg bekymret for om hun selv dukker op, vi skulle jo nødigt gå glip af dans på bordene og Suzuki-undertøj de kommer desværre ikke.. noget med at de begge har børn i den weekend..
Citat fra: Luske efter Februar 11, 2008, 09:23:14 amCitat fra: Kenneth P efter Februar 10, 2008, 11:21:58 amEr der egentligt nogen der har hørt fra SVea og HC? SVea var jo så bekymret for om festen blev til noget, og nu er jeg bekymret for om hun selv dukker op, vi skulle jo nødigt gå glip af dans på bordene og Suzuki-undertøj de kommer desværre ikke.. noget med at de begge har børn i den weekend.. Skal ungerne ikke bare med ? De kan vel spille Guitar Hero ... og de skal vel også allivevel lære at drikke før eller siden !!
Skal Chris med
Citat fra: Kenneth P efter Februar 10, 2008, 11:21:58 amEr der egentligt nogen der har hørt fra SVea og HC?de kommer desværre ikke..
Er der egentligt nogen der har hørt fra SVea og HC?
Citat fra: Luske efter Februar 11, 2008, 09:23:14 amCitat fra: Kenneth P efter Februar 10, 2008, 11:21:58 amEr der egentligt nogen der har hørt fra SVea og HC?de kommer desværre ikke.. Det kan man da ikke!