Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
jeg kan ikke finde ud af hvad der mangler at blive taget med... hvis i lige har en ide så sig det endelig *S*
Jeg medbringer et stykke sort får *GG* om i vil ha ham på grillen må i ta op med ham...jeg kan ikke finde ud af hvad der mangler at blive taget med... hvis i lige har en ide så sig det endelig *S*ellers bliver det snaps *G*
Citat fra: karienknojern efter Februar 20, 2008, 10:06:41 pmjeg kan ikke finde ud af hvad der mangler at blive taget med... hvis i lige har en ide så sig det endelig *S*Hvad med fiskefileter?
Citat fra: Jannik efter Februar 21, 2008, 07:14:27 amCitat fra: karienknojern efter Februar 20, 2008, 10:06:41 pmjeg kan ikke finde ud af hvad der mangler at blive taget med... hvis i lige har en ide så sig det endelig *S*Hvad med fiskefileter? Ej, nu stopper det med de fiskefilet'er! Både Hønse og Nælz tager også fiskefilet'er med...
kan du ikke lide lugten af fisk!!!?
jamen så tager jeg IKKE fiskefileter er det okay hvis jeg bare kommer med noget uden ar sige det først? for så finder jeg måske et eller andet lækkert... Ihhh så forvirrerne mand da kan være (den kan jeg bare godt li)