Hele hurdlen med montering af speedo'et kommer af at gaffelbroen er forskellig på N'eren og S'eren. Jeg ka' se Mads (den anden Mads hehe) har skrevet om det inde på MCG, så jeg håber han lige vil hjælpe til herinde også, for han kan sikkert forklare det bedre end jeg kan
S'erens gaffelbro er beregnet til montering af clipons, og N'eren er beregnet til montering af styrholdere og et almindeligt styr. Ydermere har N'erens gaffelbro også plads til montering af speedoet (du kan se det på Ole's billede, det er monteret på undersiden) - og det er her problemet opstår, for det har S'erens gaffelbro nemlig ikke (speedo'et sidder jo i kåben.)
Som Mads er inde på skal du skifte til N'erens gaffelbro, hvis du også vil udskifte dine clipons med almindeligt styr. Og hvis du så kan få konverteret dit S-speedo til et N-speedo, så er det problem jo løst
Så skal du have fat i styr og styrholdere, og her kan man jo få alt muligt fancy i diverse former og farver. Af andre ting jeg lige kan komme på, er der bremsevæskebeholderen (sort klods på N vs. rund klar på S - sikkert bare rent kosmetisk.) Huller til montering af spejle mangler sikkert, da de sidder på holderne til bremse- og koblingsklinger på N'eren. Og så er der også et eller med gaskablerne - noget med at kablerne sidder omvendt på N'eren og S'eren. Jeg ved ikke om det bare er et spørgsmål om montering, eller om der rent faktisk er forskel på gasrullen og/eller plastikhuset...
Og igen det kan jo være at nogle af delene stadig er fra den oprindelig N