Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: TaTahagge efter December 20, 2007, 10:05:16 amEr lige med på en lytter her. Er der nogle der ved om man kan pusse dem i autosol ?Det gjorde jeg da jeg pakkede potterne om sidst - det fungerer fint! Det fjernede sågar misfarvningen fra varmepåvirkningen!!
Er lige med på en lytter her. Er der nogle der ved om man kan pusse dem i autosol ?
Wd 40 er også godt at pudse fælge med, fjerner bremsestøv og fedt bedre end fælgrens.men pas på bremseskiverne. det er derfor det hedder "wonderspray"
Citat fra: kent efter December 20, 2007, 10:25:35 pmWd 40 er også godt at pudse fælge med, fjerner bremsestøv og fedt bedre end fælgrens.men pas på bremseskiverne. det er derfor det hedder "wonderspray" ik bare også at give skiverne en omgang rensebenzin?
Jeg vil mene at WD-40 er lidt dyrt at bruge til at rense fælge i. Jeg bliver lampe olie til dem i stedet for...