Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Og så er det lidt sjovt at kvindernes forsikringer er billigere end mændenes..
Citat fra: Majse efter December 22, 2007, 10:22:30 amOg så er det lidt sjovt at kvindernes forsikringer er billigere end mændenes.. det skyldes at kvinder ik tør at tage chancer bare tænk på hvordan man kommer til at vente i en evighed på at de skal parallel parkere, køre rundt inde i byen (ik fordi jeg siger at man skal ligge og fyre den af i indre by) rundkørsel osv osv osv......
kvinder laver ikke mindre skader end mænd, men deres skader er billigere, ofte fordi de kører lidt pænere(langsommere) end mænd, kvinder vinder dog i IKEA skader, de koster bare ikke så meget,Når os mænd kører galt gør vi det ordentligt, vi vil jo godt have en ny bil !!!
kvinder vinder dog i IKEA skader, de koster bare ikke så meget,Når os mænd kører galt gør vi det ordentligt, vi vil jo godt have en ny bil !!!
Citat fra: Majse efter December 25, 2007, 04:32:14 pmkvinder vinder dog i IKEA skader, de koster bare ikke så meget,Når os mænd kører galt gør vi det ordentligt, vi vil jo godt have en ny bil !!!Forklar!!!!!
Majse.... nogle gange skal du bare LADE som om du har forstået...
ikea skader er parkering skader der er mænd ikke forest.det som er det gode ved parkering skader er at de er meget billige at reparere.Jeg er desperat majse, bliver nødt til at finde noget hvor i laver flere skader end os.det er bare lidt svært
Citat fra: ottedk efter December 26, 2007, 01:22:05 pmikea skader er parkering skader der er mænd ikke forest.det som er det gode ved parkering skader er at de er meget billige at reparere.Jeg er desperat majse, bliver nødt til at finde noget hvor i laver flere skader end os.det er bare lidt svært Thi hi...Men godt du er ærlig og siger at det er svært at finde noget hvor vi lækre hunkøn laver flere skader end jer hankøn.
Citat fra: Majse efter December 26, 2007, 04:27:04 pmCitat fra: ottedk efter December 26, 2007, 01:22:05 pmikea skader er parkering skader der er mænd ikke forest.det som er det gode ved parkering skader er at de er meget billige at reparere.Jeg er desperat majse, bliver nødt til at finde noget hvor i laver flere skader end os.det er bare lidt svært Thi hi...Men godt du er ærlig og siger at det er svært at finde noget hvor vi lækre hunkøn laver flere skader end jer hankøn. det skulle da lige være i køkkenet.....
Citat fra: ottedk efter December 26, 2007, 01:22:05 pmikea skader er parkering skader der er mænd ikke forest.det som er det gode ved parkering skader er at de er meget billige at reparere.Jeg er desperat majse, bliver nødt til at finde noget hvor i laver flere skader end os.det er bare lidt svært Og mænd laver bilkabuler i bildørerne. .. Men det er da klart at kvinder laver ikeaskader sådan som I mænd kaster jeres biler ind... Og jeg synes faktisk at det er skide sjovt at parkere min bil så tæt jeg kan komme på den højre streg i en bås hvis jeg kan se at vedkommende til min højre side har kastet sin bil ind og holder over hans venstre streg ( altså min højre streg )... Så må de kravle ind af passagere siden... Herligt... Så kan det være de kan lærer at parkere ordentlig.. Og grunden til at jeg gør det er faktisk mest for at undgå bilkabuler.. for de vil fremkomme når manden/kvinden presser sin smækre krop ind.. Ups.. en bilka bule... de kan undgås hvis man laver tricket... Thi hi...Men godt du er ærlig og siger at det er svært at finde noget hvor vi lækre hunkøn laver flere skader end jer hankøn.