så skal jeg også af med lidt.
når der er sammenfletning a 2 vejbaner længere fremme så kør helt frem før i fletter fyld begge baner op med biler, og lave en nem 1 til 1 fletning helt fremme.
og ja hader dem som bruger tilkørsels rampe til at flette med for derefter at accelere, her til mogen ved sammenfletning fra isterødvejen til helsingør vejen lå der en ny saab 1.8 turbo, han mente at han skulle flette med det samme med ca 50 kmt som han holdt hele vejen op af rampen, jeg lå lige bag ved ham 10 cm fra hans skærm
.
jeg havde set at der kom en lasbil med sine ca 90 kmt men vi kunne nemt accelere op og komme indenom, dette galt ikke den omtalte saab. han trak ud så lasbilen må bremse alt han kunne og kun fordi lastbilen hurtigt skiftede til overhalings banen, undgik saaben 40 T i røven manden i saaben opdagede intet, men da lastbilen så var i fuld gang med sin overhaling tog fanden ved manden i saaben og han accelerede op så lasbilen kunne komme ind på plads igen.
så er der cyklister som mener at en lille diode i et lys helvede i københavn, er rigeligt til at blive set af højre svingende billister. Nej jeg kan ikke se dig igennem mine ulovligt tonede ruder !!!
eller dem som når der ligger en traktor på landevejen og der er fuldtoptrukket ikke ved at det er fuldt lovligt at overhale langsomkørende køretøjer.
eller dem som ligger på en mørk landevej, og hver gang der kommer en modkørende så sætter de hastigheden ned fra 80 kmt til 50 kmt
og cyklister som cykler over fodgænger felt og bliver skide sure når jeg lader som om jeg ikke har set dem og sætter gang i bilen. bare som en markering.
skulle jeg kigge på mig selv og komme med min eegne kende fejl, så er der sa også et par stykker.
1 køre altid det tilladte inden man får en klip.
hvis jeg kan "snyde" mig frem i trafikken gør jeg det.
man kan sagtens ryge drikke kaffe og snakke i håndholdt mobiltelefon, samtidigt med at man kører bil. styret med benet
jeg har også tågelys på om aftenen, da min alm nærlys er vildt dårligt. Og elsker at bruge min 3 hella 2000 langlys lamper ( svensker monteret ) de laver nat til dag.
puh ha
nu har jeg det meget bedre
er det 1 marts nu mor ????