I anledningen af at tråden "Forskellige forlygter på mc og knallert!"
http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=8434.0 røg en anelse af sporet fik jeg ideen til at oprette en brokke tråd over bilister.
Og indtil det bliver lørdag den 1/3-08 kl 10:00 hvor vi står med stådreng i køredragten og næsen presset mod mc-forretningens butiksrude og venter lægselsfuldt på de åbner så man kan befri sin kære SVinestreg fra sit fængsel, kan vi jo fordrive tiden med at skrive om alt muligt andet der kan få abstinenserne lidt på afstand feks brok over andre bilister
Her er slaget givet frit, brok dig lige så tosset du vil over hvad der irriterer i trafikken
Jeg vil ligge ud med dårlig lygteføring:
Hvad sulen sker der lige for alle de klaphatte der tror de drøner rundt i den ondeste rallyvogn med fuld blus på de forreste tågelygter??? Og skal det gå rigtigt for sig er de rigtige lygter skruet ned på positionslys
Få dog slukket for de T. Hansen lanterner eller find en markvej og øv jer på, eller bedre endnu: vent til der bliver tåget.
Og nu når vi har fat i tågelygter. Hvad sker der lige for de fjolser der tænder de bagerste tågelygter bare det begynder at småregne. Og de glemmer at slukke dem igen når de feks når byen, hvor man sagtens kan få øje på hinanden
Det er TÅGELYGTER og er derfor beregnet til når der er tåget, og det er svært at se den forankørende, så fat det dog
Men det er nok billister i hver sin ende af skalaen vi har fat i her. De første tågelygtemisbrugere hører til i den unge ende af skalaen og de sidste blandt de ældre med korsstingspuder i bagruden
Et sidste opstød jeg skal af med er folk der ikke kan bruge sit blinklys korrekt. Blinklyset bruges FØR man drejer eller FØR man holder ind til siden eller FØR man trækker ind i svingbanen, fanme ikke når man er igang med at foretage sit sving. Når folk er trukket ind i en svingbane er man sgu ikke i tvivl om hvad vej de skal, hvad hjælper det så at blinke når man kommer frem til svinget??????
Det samme gælder på motorvejen, blink dog før i trækker ud og inden i trækker ind igen, ikke når i ligger på midterstriben. Og bare fordi man har givet signal til at trække ud er det ikke ensbetydende med at man hovedløst bare kan trække ud, man skal sgu da lige orientere sig om der er frit bagude og om sikkerhedsafstanden overholdes
Nå så fik jeg luft. Jeres tur.