Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Alex MC, og han handler også med HyperPro.
Citat fra: René T efter December 17, 2007, 11:21:23 amAlex MC, og han handler også med HyperPro. Havde godt nok overvejet Alex med der er jo et stykke vej fra Nordjylland. Men måske skulle man se om man kunne få en tid, når den skal over til Mr. Dyno og justeres her til foråret. Så var jeg jo over på øen alligevel. Men er det noget som tager flere dage om at skifte??Eller kan det gøre på 1 dag?
Mon ikke det kan lade sig gøre med lidt planlægning forud?Så kan man måske kombinere det med en fællestur mens du er herovre.
Jeg har fået sat nye fjedre i min hos Alex.Kan varmt anbefaldes...
Citat fra: AHEP efter December 18, 2007, 08:18:24 amJeg har fået sat nye fjedre i min hos Alex.Kan varmt anbefaldes...Var det både for og bag? Og hvad gav du for det?
Amen - lyder som en fantastisk ide!Alex værksted ligger i Fredensborg - ikke langt fra Gilleleje, strand-babes og iskager. Min mor bor i Hillerød - så kan vi overtale hende til at give kaffe imens Alex piller ved din cykel Jeg er klar!
Citat fra: skurkenfradallas efter December 17, 2007, 04:45:00 pmAmen - lyder som en fantastisk ide!Alex værksted ligger i Fredensborg - ikke langt fra Gilleleje, strand-babes og iskager. Min mor bor i Hillerød - så kan vi overtale hende til at give kaffe imens Alex piller ved din cykel Jeg er klar!Har du også en søster??