Forfatter Emne: Angola  (Læst 1080 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

sømand

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 135
  • Fuck det er dejligt at køre mc.....
Angola
« Dato: December 15, 2007, 07:08:21 pm »
Så er Sømanden kommet til Angola hvor jeg plasker rundt indtil sidst i Januar.

Har fået nogle lokale folk fra Angola ombord og de er sku ikke for smarte.

Bad en af dem om at støvsuge og vaske gulv i maskinkontrolrummet. Han kom så med en spand sæbevand og skulle til at stikke støvsugeren deri. Heldigvis kom jeg forbi lige da han skulle til det og fik ham stoppet. Han havde sku aldrig set en støvsuger før !!!

Lige en ting mere. Han fortæller han har 2 onkler som hver har flere koner. Den ene onkel har 37 børn og den anden har 43. Skal love for de kne...r som kaniner hernede. Ikke så sært ulandsbistanden ikke rækker så langt.

Men de er nu flinke nok. Ikke lige som da jeg sejlede i Nigeria. Der ville alle kidnappe en....

MVH Sømanden
K7 S rød. Yoshimura RS-3 uden db-killer. Pacekeeper fartpilot. Sidetasker fra T-Hansen (kvali)

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Angola
« Svar #1 Dato: December 15, 2007, 07:47:05 pm »
Lige en ting mere. Han fortæller han har 2 onkler som hver har flere koner. Den ene onkel har 37 børn og den anden har 43. Skal love for de kne...r som kaniner hernede. Ikke så sært ulandsbistanden ikke rækker så langt.


Fedt nok.... :kiss: Onsdag og lørdag - hver dag, flere gange dagligt og året rundt  :mrgreen:
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: Angola
« Svar #2 Dato: December 15, 2007, 08:49:16 pm »
nååh, så har de jo heller ikke fjernsyn, så er der jo tydeligvis andre måder at fordrive tiden på :lmao:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Re: Angola
« Svar #3 Dato: December 16, 2007, 01:14:15 pm »
Hver mand sit fodbold, og håndboldhold.

 :mrgreen:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Re: Angola
« Svar #4 Dato: December 18, 2007, 06:35:09 pm »
Men de er nu flinke nok. Ikke lige som da jeg sejlede i Nigeria. Der ville alle kidnappe en....



Aha! er det sådan en land-båd du har???  :mrgreen:

Det gaz :wink:
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.