Forfatter Emne: Numerpladeholder som alle snakker om.  (Læst 3225 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Numerpladeholder som alle snakker om.
« Dato: December 15, 2007, 11:06:08 am »
Den der nummerpladeholder som alle herinde snakker om er så meget pænere end dne originale. Er der nummerpladelys i den? og hvis ikke, er den det så ik ulovligt???  :angel:

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: Numerpladeholder som alle snakker om.
« Svar #1 Dato: December 15, 2007, 11:12:31 am »
Hamicad genbruger tilsyneladende delene fra den originale? Smart. Jeg har en anden på, der minder lidt om... der er jo et par varianter derude på markedet.




Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Blinklys

  • Gæst
Re: Numerpladeholder som alle snakker om.
« Svar #2 Dato: December 15, 2007, 11:44:19 am »
Lucas-nummerpladeholderen anvender også nummerpladelyset fra originalen :) Det der muligvis kan være ulovligt ved at fjerne campingbordet, er at du kommer til at mangle afskærmning over baghjulet - men hvis du skal have hugger på også, så er det vel fikset... En anden ting er pladens vinkel - noget med at den skal være læselig indenfor nogle vinkler på en bestemt afstand mener jeg - den må ihvertfald ikke ligge for vandret...

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: Numerpladeholder som alle snakker om.
« Svar #3 Dato: December 15, 2007, 03:30:10 pm »
grundet de "nye" eu-regler er det ikke længere med afskærmning over bagenden! Den gamle regl, hvor man skulle have en skærm som gik ned til x-antal cm over hjulet faldt bort da alle i eu skulle have samme regler! Men derudover er det smart med en hugger...
kilosvin med div udstyr...

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Re: Numerpladeholder som alle snakker om.
« Svar #4 Dato: December 15, 2007, 03:42:59 pm »
grundet de "nye" eu-regler er det ikke længere med afskærmning over bagenden! Den gamle regl, hvor man skulle have en skærm som gik ned til x-antal cm over hjulet faldt bort da alle i eu skulle have samme regler! Men derudover er det smart med en hugger...

Måske spørger jeg dumt, men en "hugger"? hva er det for noget  :wink:

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: Numerpladeholder som alle snakker om.
« Svar #5 Dato: December 15, 2007, 03:46:20 pm »
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Blinklys

  • Gæst
Re: Numerpladeholder som alle snakker om.
« Svar #6 Dato: December 15, 2007, 04:54:37 pm »
grundet de "nye" eu-regler er det ikke længere med afskærmning over bagenden! Den gamle regl, hvor man skulle have en skærm som gik ned til x-antal cm over hjulet faldt bort da alle i eu skulle have samme regler! Men derudover er det smart med en hugger...

Nice :D kendte ikke til de nye regler! Er personligt ikke så meget til huggere (selvom de sikkert er praktiske), eller jeg har ihvertfald ikke lige set en der faldt i min smag. Jeg synes ikke det er så kønt når de dækker for meget af hjulet :undecided: Well er nok bare ikke så meget til plastik-pynt generelt :)

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: Numerpladeholder som alle snakker om.
« Svar #7 Dato: December 15, 2007, 05:51:08 pm »
Efter at par lange turer i regnvejr bliver man vist glad får sådan en plasthætte! Det er i alt fald hvad jeg hører fra dem jeg kender som har dem monteret! Ved ikke om det er pænt, men det er jo en smagssag :mrgreen: Overvejer stadig lidt, men skal den så være sølv eller sort? :huh:
kilosvin med div udstyr...

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: Numerpladeholder som alle snakker om.
« Svar #8 Dato: December 15, 2007, 06:08:45 pm »
Tog 220 km i regnvejr... Det kan ikke beskrives hvor meget sand, vand og grat man får slynget op. Skyndte mig derfor ind og bestilte en på Ebay :)  Tidsløst carbonlook, 600,- inkl. fragt fra portugal. Fik den efter 4 dage. :thumbsup:
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Blinklys

  • Gæst
Re: Numerpladeholder som alle snakker om.
« Svar #9 Dato: December 15, 2007, 06:54:17 pm »
Efter at par lange turer i regnvejr bliver man vist glad får sådan en plasthætte! Det er i alt fald hvad jeg hører fra dem jeg kender som har dem monteret! Ved ikke om det er pænt, men det er jo en smagssag :mrgreen: Overvejer stadig lidt, men skal den så være sølv eller sort? :huh:

Jeg synes at sort er pænest til en N og farvet er pænest til S - sikkert bare en wierd idé jeg har i mit hoved :wink: Den pæneste hugger jeg har kunnet finde er den fra War Eagle Racing http://www.wareagle-racing.com/web/SV6500306.htm - den er lidt mere kantet og aggressiv i det end det fleste andre "runde" huggere - passer godt med K3+'erens former synes jeg :) Hvis jeg endelig skulle have en hugger på et tidspunkt, så skulle det nok være den - i sort :wink:

(War Eagle Racings bundkåbe til S'eren er i øvrigt også ret cool)
« Senest Redigeret: December 15, 2007, 06:56:51 pm af Blinklys »

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: Numerpladeholder som alle snakker om.
« Svar #10 Dato: December 15, 2007, 07:36:24 pm »
Ja den ser fin ud! og du har ret det ser godt ud med denlidt mere firkantede hugger..
kilosvin med div udstyr...

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: Numerpladeholder som alle snakker om.
« Svar #11 Dato: December 15, 2007, 08:38:31 pm »
Efter at par lange turer i regnvejr bliver man vist glad får sådan en plasthætte! Det er i alt fald hvad jeg hører fra dem jeg kender som har dem monteret! Ved ikke om det er pænt, men det er jo en smagssag :mrgreen: Overvejer stadig lidt, men skal den så være sølv eller sort? :huh:

Jeg synes at sort er pænest til en N og farvet er pænest til S - sikkert bare en wierd idé jeg har i mit hoved :wink: Den pæneste hugger jeg har kunnet finde er den fra War Eagle Racing http://www.wareagle-racing.com/web/SV6500306.htm - den er lidt mere kantet og aggressiv i det end det fleste andre "runde" huggere - passer godt med K3+'erens former synes jeg :) Hvis jeg endelig skulle have en hugger på et tidspunkt, så skulle det nok være den - i sort :wink:

(War Eagle Racings bundkåbe til S'eren er i øvrigt også ret cool)
[/quote
den bundkåbe er da for fed synd at man ikke kan få den malet deroverfra, det er dybt besværligt at finde den farve. :?
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr