Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg kører lovligt...
Citat fra: Nick efter December 12, 2007, 03:21:36 pmJeg kører lovligt... Det er kun fordi du er å røven eller sad der et lækkert fuldt system fra Yoshimura eller lign. SørenG
Citat fra: sircajun efter December 12, 2007, 08:11:46 pmCitat fra: Nick efter December 12, 2007, 03:21:36 pmJeg kører lovligt... Det er kun fordi du er å røven eller sad der et lækkert fuldt system fra Yoshimura eller lign. SørenGingen point endnu når biken er plumberet
Definér ulovlig udstødning...
Citat fra: Kondi efter December 11, 2007, 11:37:34 pmDefinér ulovlig udstødning...Hvad med hvis der står "Not for road use" på den?
Citat fra: Blinklys efter December 12, 2007, 10:28:38 amJeg er faktisk lidt i tvivl med min Devil. Når db-killeren ikke er i larmer den selvfølgelig for meget, men når den sidder i så skulle den være "street legal". Men det er ikke lyden jeg er i tvivl om - K7'eren af 650'eren fik nemlig kat, hvilket betyder at en monteret after-market udstødning også skal have dette for at cyklen er lovlig. Devil Magnum til henholdsvis K4-K6 og K7 er forskellige, så forskellen er muligvis at K7'erens har kat. På Devils website står der at den er EC-godkendt, og jeg har også set i et tysk blad at den har TÜV-godkendelse, så muligvis er den god nok... men det ville være rart at vide 100%... alle after-market er lavet i udlandet og har TÜV, EC og andre anerkendte godkendelser - men danmark har et milijø krav om at der skal være kat på alle nyere motorcykler ikke om at der skal være kat i udstødningen - det er bare det letteste sted at placere den....
Jeg er faktisk lidt i tvivl med min Devil. Når db-killeren ikke er i larmer den selvfølgelig for meget, men når den sidder i så skulle den være "street legal". Men det er ikke lyden jeg er i tvivl om - K7'eren af 650'eren fik nemlig kat, hvilket betyder at en monteret after-market udstødning også skal have dette for at cyklen er lovlig. Devil Magnum til henholdsvis K4-K6 og K7 er forskellige, så forskellen er muligvis at K7'erens har kat. På Devils website står der at den er EC-godkendt, og jeg har også set i et tysk blad at den har TÜV-godkendelse, så muligvis er den god nok... men det ville være rart at vide 100%...
Hvad med hvis der står "Not for road use" på den?
så er den lovlig, så længe du holder den ude i rabatten og ikke rammer noget asfalt
not for road, er det ikke bare at den skal holdes fri fra asfalten???
Ja, så har du sgu fået monteret en crosser-udstødning ligesom..
Citat fra: Hudson efter December 14, 2007, 09:37:59 amHvad med hvis der står "Not for road use" på den? Citat fra: Luske efter December 14, 2007, 09:42:14 amså er den lovlig, så længe du holder den ude i rabatten og ikke rammer noget asfalt Citat fra: roadpilot efter December 14, 2007, 11:11:45 amnot for road, er det ikke bare at den skal holdes fri fra asfalten??? Citat fra: Kondi efter December 14, 2007, 12:30:21 pmJa, så har du sgu fået monteret en crosser-udstødning ligesom..
Citat fra: Hudson efter December 14, 2007, 04:03:08 pmCitat fra: Hudson efter December 14, 2007, 09:37:59 amHvad med hvis der står "Not for road use" på den? Citat fra: Luske efter December 14, 2007, 09:42:14 amså er den lovlig, så længe du holder den ude i rabatten og ikke rammer noget asfalt Citat fra: roadpilot efter December 14, 2007, 11:11:45 amnot for road, er det ikke bare at den skal holdes fri fra asfalten??? Citat fra: Kondi efter December 14, 2007, 12:30:21 pmJa, så har du sgu fået monteret en crosser-udstødning ligesom.. X2
Citat fra: Nick efter December 12, 2007, 03:21:36 pmJeg kører lovligt... Det gør jeg ikke, og det er ikke fordi der mangler en katalysator. Min er nemlig indregistrret inden de nye bestemmelser trådte i kraft, så ville sådan set godt kunne køre lovligt med dot/EC/tüv-godkendte potter uden katalysator.