Forfatter Emne: Idé til virkelighed...hmmm????  (Læst 2510 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Idé til virkelighed...hmmm????
« Dato: December 11, 2007, 09:12:03 pm »
Jeg går med en idé og de få jeg har luftet den får ryster på hovedet. Kan sige med det samme at jeg ikke vil ud med ideen til jer før den enten er ført ud i livet eller kasseret.
Nu må I ikke tro at det er et eller andet fuldstændigt sindssygt vildt og vovet eller fedt super smart, men bare noget et lille projekt jeg fik i tankerne og som jeg ikke er stødt på før på en MC.
Mit spørgsmål til jer, skal man gøre det fare for at blive til grin og få ideen ud af hovedet eller skal man lytte til de første spæde hovedrysten?
Ved det er svært forholde sig til når nu I ikke ved hvad det drejer sig om. Kan måske nok selv se at denne feature på kværnen vil blive meget lidt brugt men alligevel at så være den første eller én af de første med det......og så alligevel er det set men ikke på den type cykler vi triller på....

hmmmm nå skulle bare ud med det....der er indkøbt div. materialer nu skal jeg så bare finde ud af om det er besværet værd....

undskyld for forstyrrelse


SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: Idé til virkelighed...hmmm????
« Svar #1 Dato: December 11, 2007, 10:00:51 pm »
hahahaahahahha  :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :mrgreen: :whatever:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Idé til virkelighed...hmmm????
« Svar #2 Dato: December 11, 2007, 10:21:57 pm »
Jeg tror ikke dit projekt vil pynte eller falde i god jord hos SV ejerne


skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Idé til virkelighed...hmmm????
« Svar #3 Dato: December 11, 2007, 11:10:52 pm »
Jeg gætter på en amfibie-MC a'la Top Gears projekter... Så sparer man kassen når man skal væk fra Djævleøen!!!  :thumbsup:

Vi glæder os til at se dig være den første der krydser storebælt med et landkøretøj ad vand-vejen siden færgen blev afviklet  :wink:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: Idé til virkelighed...hmmm????
« Svar #4 Dato: December 11, 2007, 11:44:30 pm »
Jeg går med en idé og de få jeg har luftet den får ryster på hovedet. Kan sige med det samme at jeg ikke vil ud med ideen til jer før den enten er ført ud i livet eller kasseret.
Nu må I ikke tro at det er et eller andet fuldstændigt sindssygt vildt og vovet eller fedt super smart, men bare noget et lille projekt jeg fik i tankerne og som jeg ikke er stødt på før på en MC.
Mit spørgsmål til jer, skal man gøre det fare for at blive til grin og få ideen ud af hovedet eller skal man lytte til de første spæde hovedrysten?
Ved det er svært forholde sig til når nu I ikke ved hvad det drejer sig om. Kan måske nok selv se at denne feature på kværnen vil blive meget lidt brugt men alligevel at så være den første eller én af de første med det......og så alligevel er det set men ikke på den type cykler vi triller på....

hmmmm nå skulle bare ud med det....der er indkøbt div. materialer nu skal jeg så bare finde ud af om det er besværet værd....

undskyld for forstyrrelse


SørenG


Sikkert en vældig god idé  :whatever:, men før den nu ud i livet, og vis os den så efterfølgende.

Går selv med en lille idé om, at, ved hjælp af en hemmelig kemisk formel, omdanne CO2 til nanopudsepartikler - så kan man suse rundt og få pudset sin cykel gratis af atmosfæren  :afro:
Har dog ikke fået indkøbt materialerne endnu... :rolleyes:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Re: Idé til virkelighed...hmmm????
« Svar #5 Dato: December 11, 2007, 11:49:37 pm »
Hvis jeg var dig, ville jeg betro mig til en god ven eller kæreste, der gerne ved lidt om det emne du arbejder indenfor. Og derfra ville jeg høre, om de syntes det var en god ide.. Hvis de gør, ville jeg kaste mig ud i det, forudsat at de økonomiske og tekniske aspekter er i orden.

-peter
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Idé til virkelighed...hmmm????
« Svar #6 Dato: December 12, 2007, 12:48:31 am »
Jeg gætter på en amfibie-MC a'la Top Gears projekter... Så sparer man kassen når man skal væk fra Djævleøen!!!  :thumbsup:

Vi glæder os til at se dig være den første der krydser storebælt med et landkøretøj ad vand-vejen siden færgen blev afviklet  :wink:
ja, en vandmotorcykel... for saaatan der kunne komme rotationer på skovlbladene så.... :P
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: Idé til virkelighed...hmmm????
« Svar #7 Dato: December 12, 2007, 12:25:00 pm »
Amfibie...ja da..nu stopper I med jeres gode ideer kan jo ikke realisere dem alle sammen....

Med fare for at blive til grin og I herinde har jo nogle gange brug for et godt grin så må jeg jo bare igang med det.


SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Idé til virkelighed...hmmm????
« Svar #8 Dato: December 12, 2007, 02:49:04 pm »
Amfibie...ja da..nu stopper I med jeres gode ideer kan jo ikke realisere dem alle sammen....

Med fare for at blive til grin og I herinde har jo nogle gange brug for et godt grin så må jeg jo bare igang med det.


Hvad er det du har gang i ? ? ?
Kom så med det !  :club:

Vi andre lader os jo gerne drille med vores syge projekter  :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: Idé til virkelighed...hmmm????
« Svar #9 Dato: December 12, 2007, 03:38:22 pm »
projekter? Hvornår er du begyndt med den slags B2
kilosvin med div udstyr...

AHEP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 262
Re: Idé til virkelighed...hmmm????
« Svar #10 Dato: December 12, 2007, 03:57:19 pm »
projekter? Hvornår er du begyndt med den slags B2
Spørgsmålet er nærmmere hvornår han er færdig :innocent: :innocent:
Anders
Suzuki GS500E 96

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: Idé til virkelighed...hmmm????
« Svar #11 Dato: December 12, 2007, 08:16:29 pm »
Amfibie...ja da..nu stopper I med jeres gode ideer kan jo ikke realisere dem alle sammen....

Med fare for at blive til grin og I herinde har jo nogle gange brug for et godt grin så må jeg jo bare igang med det.


Hvad er det du har gang i ? ? ?
Kom så med det !  :club:

Vi andre lader os jo gerne drille med vores syge projekter  :wink:


I dit tilfælde med tank-projektet så giver resultatet mening selvom arbejdstimerne måske ikke får det til det.....i mit tilfælde giver projektet absolut ingen mening når det er færdigt! Noget jeg kan hygge mig med i garagen til vinter og så stoppe med at tænke på det...det vist det eneste mening det giver....

Det får lige et par uger endnu inden afsløring.


SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Idé til virkelighed...hmmm????
« Svar #12 Dato: December 12, 2007, 08:48:24 pm »
tja - hvis det nu er noget spændende kan du give status under vejs - tro også flest her inde vil komme med råd lige meget hvad der et plus en del useriøst :)

på nær hvis du beklæder den med plys - så må du selv stå med limen ;)
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Idé til virkelighed...hmmm????
« Svar #13 Dato: December 12, 2007, 09:19:40 pm »
Amfibie...ja da..nu stopper I med jeres gode ideer kan jo ikke realisere dem alle sammen....

Med fare for at blive til grin og I herinde har jo nogle gange brug for et godt grin så må jeg jo bare igang med det.


Hvad er det du har gang i ? ? ?
Kom så med det !  :club:

Vi andre lader os jo gerne drille med vores syge projekter  :wink:

Måske et samarbejde? B2 bygger jo alt i carbon  :mrgreen: laver du stumper til en Yamaha
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Idé til virkelighed...hmmm????
« Svar #14 Dato: December 13, 2007, 10:56:20 am »
I dit tilfælde med tank-projektet så giver resultatet mening selvom arbejdstimerne måske ikke får det til det.....i mit tilfælde giver projektet absolut ingen mening når det er færdigt! Noget jeg kan hygge mig med i garagen til vinter og så stoppe med at tænke på det...det vist det eneste mening det giver....

Meningen ligger nu mest i at bruge en masse munter tid !
Ideen blev født og udviklet på de mange og laaaange ture til og fra arbejde.
De andre små projekter, og opgaver, er bare bonus.


Måske et samarbejde? B2 bygger jo alt i carbon  :mrgreen: laver du stumper til en Yamaha
Fra starten var det min mening kun at lave stumper til rigtige motorcykler, men så gik der Honda stumper i det :oops:
Så man ved aldrig  :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?