Forfatter Emne: Div. wannabe nybegynderspørgsmål  (Læst 3628 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: Div. wannabe nybegynderspørgsmål
« Svar #15 Dato: December 12, 2007, 03:47:45 pm »
Flere samtale anlæg har en lille box hvor man samler de 2 headset! Hvis man er lidt diskret kan ens eget stik jo falde ud!! :innocent:

Til de lange turer kan det sikkert være en fin ide, kan jo kobles sammen med en MP3 også.....
kilosvin med div udstyr...

Simon

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 176
  • Det er livet at køre
Re: Div. wannabe nybegynderspørgsmål
« Svar #16 Dato: December 12, 2007, 09:43:15 pm »
Hmm... samtale anlæg!! Tror nok jeg ville vente lidt med det! Nyd lyden af motoren og stilheden.... :innocent:

HEHE... har jeg nu også tænkt mig!

Men turen går måske til sydfrankrig til sommer, og så tror jeg godt damen ku komme til at kede sig på bagsædet hvis ik hun i det mindste tror der er nogen som lytter ;) - har overvejet at få noget som man lige kan MUTE'e  :afro:

læste du ville ha SV650s ,hvis din Dame skal med til sydfrankrig til sommer vil hun nok fortrække toget når i rammer den tyske grænse, dem jeg har haft bag på over længer strægninger har klaget over man sidder afh......
V strom 1000  år 2007    powercomander,mivpotter,plus en masse andet gejl

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Re: Div. wannabe nybegynderspørgsmål
« Svar #17 Dato: December 13, 2007, 10:21:12 am »
læste du ville ha SV650s ,hvis din Dame skal med til sydfrankrig til sommer vil hun nok fortrække toget når i rammer den tyske grænse, dem jeg har haft bag på over længer strægninger har klaget over man sidder afh......

Okay.. Hun er ik så stor, og har har heller ik de længste ben... Men det må jeg/vi lige være opmærksom på når vi skal ud og prøve den :D
Jeg er 189cm høj, er der nogen der ved om jeg vil få problemer i længden på en SV650s?