Hey folkens herinde...
Jeg er i gang med at ta min MC-kørekort nu, og går med en masse forskellige spørgsmål.
-Hvor sætter man P-skiven på en MC?
-Hvor tit skal en MC synes?
-De finansieringer som forhandlere tilbyder, er de normalt rimelige, eller er det for dyrt i forhold til at gå til sin egent bank? (altså bare sådan generelt)
-Var hos Bruhn Larsen i Odense at kigge på en SV 650 S (AK7), og han fortale mig at det var den eneste nye i landet, altså hos forhandlere, kan det passe?
-Nogen som har et godt forslag til hvor man kan få nogle gode tilbud på noget MC-beklædning? altså en web-side eller en bestemt butil?
På forhånd tak
Hej, og velkommen til:
-Du skal ikke sætte p-skive på en MC, men være opmæksom på at du visse steder ikke må parkere i en bil bås (København blandt andet) Det afhænger af de lokale politivedtægter, så dem skal du lære i hvertfald for dit lokalområde.
-En MC skal synes ved ejerskifte, såfremt den er ældre end 2 år. Synet gælder i et år (hvor der så kan foretages uendelig mange ejerskifte uden nysyn)
-Finansiering? Tja, det kommer vel an på hvad dit eget pengeinstitut kan tilbyde. Se på den årlige omkostning i % - ved sammenligning af den omkostning får du et rimeligt billede af hvad det totalt set er billigst.
-Bruhn Larsen i Odense må have spist grus...?
-Som nybegynder vil jeg anbefale at du prøver noget i din lokale butik, noget som passer dig helt rigtigt. Hvor bor du henne? Der er jo forskel på hvor gode de lokale butikker er (se evt. vores værkstedsanmeldelser)
Du kan også sagtens finde en masse udemærkede varer på webbutikker som ex
www.louis.de - men det kræver at du ved hvad du vil have.
har du gjort dig overvejelser om du vil have tekstiltøj eller læderdragt?