Forfatter Emne: Modstande  (Læst 2965 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVester

• Plastikrocker
Modstande
« Dato: Maj 29, 2005, 01:22:12 pm »
Hejsa. jeg har fået monteret blink lys i de eksisterende positionslys og de blinker jo for hurtigt,og nu skal jeg ha monteret mit hotbodies undertray hvor der er led blinkere i. nogen der kan hjælpe mig så jeg kan blinke den rigtige hastighed igen :?:  :?:
Gerne en simpel og nem løsning :D
Steffen Vester. GSX-R 750 K7 SWEEET

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Modstande
« Svar #1 Dato: Maj 29, 2005, 01:59:04 pm »
Citat fra: Dario
Hejsa. jeg har fået monteret blink lys i de eksisterende positionslys og de blinker jo for hurtigt,og nu skal jeg ha monteret mit hotbodies undertray hvor der er led blinkere i. nogen der kan hjælpe mig så jeg kan blinke den rigtige hastighed igen :?:  :?:
Gerne en simpel og nem løsning :D

Jeg har selv nogen Kellemann modstande købt hos Louis.de og det er en velfungerende løsning. Men der skal bruges en modstand pr. blinker, så derfor kan det være at det ville være en idé at montere et elektronisk blinkerrelæ som kan styre alle 4 blinkere? De skulle angiveligt kunne købes for 298,- kr.  Så det er ikke så meget dyrere, og nok en noget pænere løsning...?!
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

SVester

• Plastikrocker
Modstande
« Svar #2 Dato: Maj 29, 2005, 06:28:25 pm »
Ja okay det lyder som min løsning med et sådan et relæ :D ,da jeg er lidt kritisk hvad angår fusk. hvor køber man det elektroniske relæ,også hos louis.de :?:

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
Modstande
« Svar #3 Dato: Maj 29, 2005, 06:46:15 pm »
Louis.de har blinkrelæ, men du skal kigge dig godt for, da de nogle gange først virker ved mindst 10W belastning... og det trækker LED-blinklys ikke og så skal man stadig have en modstand på  :roll:
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

SVester

• Plastikrocker
Modstande
« Svar #4 Dato: Maj 29, 2005, 09:03:55 pm »
:roll: hmm jeg sys det lidt træls det der lodden modstande og sådan.
vil det sige at et elektronisk blink relæ ik er løsningen :?:

Bongers

• Gæst
Modstande
« Svar #5 Dato: Maj 30, 2005, 01:00:42 pm »
Nu aner jeg ikke hvor Gjern ligger  :?  :?  men du er velkommen til at komme til Vallensbæk (20km syd for KBH) så skal vi nok få ordnet de blik  :P  :P

SVester

• Plastikrocker
Modstande
« Svar #6 Dato: Maj 31, 2005, 07:50:23 am »
Ja det var da et godt tilbud,men Gjern ligger ved Silkeborg så det ik lige vallensbæk jeg racer forbi,desværre :cry:

Bongers

• Gæst
Modstande
« Svar #7 Dato: Maj 31, 2005, 08:01:30 am »
Det er i orden . men alle veje ført til vallensbæk... bare hold håndtaget i bund !!

Så må du skrive lidt mere præcist hvad du skal vide  - eller spørg hønse han har vist styr på det eller se liggende tråde under mode !!