Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
ok så det kan være SNOTvista der kringler det op.Jeg har ikke selv prøvet med trista, kun XP og der virkede det 100%
er du sikker på at du valgte dansk som "default language file"
hmm det mener jeg ikke, det er jo snart et år siden jeg opgraderede min...kan det tænkes at det ikke var samme firmware version som sprogfilen du lagde ned på den
glad for det lykkes for dig, skal på værksted med min nokia 6280 købt hos 3. softvaren er 3 generationer gammel og tlf må tændes og slukkes 20 til 30 gange om dagen for at holde net. 3`s softvare forsvinder heldigvis ved opdatering.glad for at jeg slipper for 3`s lorteservice
Citat fra: kent efter December 06, 2007, 08:20:23 pmglad for det lykkes for dig, skal på værksted med min nokia 6280 købt hos 3. softvaren er 3 generationer gammel og tlf må tændes og slukkes 20 til 30 gange om dagen for at holde net. 3`s softvare forsvinder heldigvis ved opdatering.glad for at jeg slipper for 3`s lorteservice Nu funger det....Ja 3 er noget lort. - mener da også at der er nogle links til Nokia på seunlock.dkPrøv da lige det, inden at du bruger for mange penge på at fjerne det software.I øvrigt har jeg fået det til at fungere helt perfekt... det kostede bare 40 spir mere, da jeg ikke havde brugt samme version firmware som sprog. Så altid brug samme dato mappe...