Forfatter Emne: Forskellige forlygter på mc og knallert!  (Læst 8644 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: Forskellige forlygter på mc og knallert!
« Svar #30 Dato: December 10, 2007, 06:52:27 am »
ved hvad du mener  :angel:, og jeg har selvfølgelige kørt indenom. men der er for mange der kommer til skade ved at bilen foran pludselig trækker ind.
hvis en mc kører spændende (mellem rækkerne, på udvendig stribe og lign) smitter det af på opfatelsen af alle mcèr.
jeg vil nødig jordes af en arrig billist fordi han er sur på alle mcèr.(læs: fordi han ikke må få en for konen) har prøvet en der ikke ville lade mig komme forbi hverken udvendigt eller indvendigt med bevidst at køre ind foran.
en arbejdskollega fik et klip for at trække ind fordi han ikke kunne komme udenom ham der spærrede med 60km/t i 2. spor hvor man måtte køre 80 (tre spor på køgebugtmotorvej) tumpen kunne fortsætte uden påtale.Hvor er retfærdigheden her? :police:
så tænk jer om , det er en jungle derude og det er os der slår os hvis det går galt.
OG DET VAR VIST STADIG LYGTER VI KOM FRA :lmao:
« Senest Redigeret: December 10, 2007, 05:06:09 pm af kent »
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Simon

• Plastikrocker
  • Det er livet at køre
Re: Forskellige forlygter på mc og knallert!
« Svar #31 Dato: Januar 26, 2008, 11:04:52 pm »
det sku ligemeget med lygtefarve ,når man kører ud fra ubetingetvigepligt (siger sig selv) skal man være sikker og ikke JEG KAN MÅSKE LIGE NÅ UD ,DET ER NOK EN 45 TING ELLER MÅSKE EN SKODA .......... og bang nej det var en MC eller en AUDI A4
Der fik jeg da lige luft  :loser:
V strom 1000  år 2007    powercomander,mivpotter,plus en masse andet gejl