Min egen erfaring er at hvis du køber brugt så kan der være en del at spare ved at købe om efteråret! Men der er et par ting du skal tage med i din overvejelser!
1 -Vinter opbevaring? ¨-har du selv plads eller skal du ud og betale for opbevaring! (en udgift mange gerne vil spare og derfor er mere til at handle med lige før sæsonen slutter!
2 -Service. -det er meget normal hvis du handler om efteråret at cyklen står for at skulle have et service, hvor hvis du handler om foråret, så er den blevet klargjort til en ny sæson! Dette skal tages med i din prisberegning!
På den anden side!hvis du venter til foråret, så er cyklen blevet et år ældre, der er kommet flere nye modeller, Mange af os mc'ister vil gerne have det nyeste legetøj, hvorved udbud og efterspørgsel princippet kommer til udtryk!....
Jeg kan sige at jeg selv lige har købt en 1000 K3 lige her inden sæsonen sluttede! Jeg har holdt øje med cyklen siden juli (til salg på den Blå avis) Sælger endte med at have skåret 10K af prisen, og jeg fik ham yderligere 4K ned! Så selv om der skal laves service mener jeg sekv at jeg har fået en rigtig god pris!
PS sig til konen at du vil have den i sølvbryllups morgengave!