Så er der da nogen der er heldige.
Har det med at løbe ind i den kvindelige del af panserne for tiden, de er ikke så nemme at snakke med
sidste fredag= 1 stop: i Horsens fordi betjente ikke troede på jeg skulle levere noget til en cafe i gågaden = 500kr
.
2 stop: århus fordi jeg kørte over et fodgængerfelt, hvor der var ca 20m før den gående person nåede til feltet, men det mente betjenten ikke = 500kr.
3 stop: på vej hjem kl 01, efter et event kom nålen over det tilladte, selvfølgelig var den eneste bil/person på vejen udover mig betjent = 1000kr.
Så blev det jo fredag igen(idag) 1 stop:betjenten = du må ikke snakke i tlf når du køre "det ved jeg sku da godt" (mit håndfri virker ikke) = 500.
2 stop : ca 9km for stærkt i en 90km zone
= 500kr
3 stop: mandlig betjent "syntes du ikke selv du skal holde afstand til bilen foran" (søndags køre med 100 på en 130 strækning der ikke ville flytte sig, så ingen kunne komme forbi pga af lastbil)
MEN nu kan jeg se vi har være lidt efter dig på det sidste, så du slipper med en advarsel
så resultatet blev jeg ringede til min chef og meddelte jeg havde 3000 gode grunde til at holde fri resten af dagen.
Fredag er åbenbart ikke pt min dag