Forfatter Emne: Bageren er skvattet  (Læst 5742 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Blue Thunder

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 137
Re: Bageren er skvattet
« Svar #30 Dato: November 24, 2007, 06:54:36 pm »
Hej mester, noget af en kolbøtte du der fik lavet. Tillad mig lige en kommentar til dit uheld.
Husk at få din hjelm afleveret til Fa. Motor så den også kan erstattes over din kasko.
Der kan være noget af dit MC tøj der også er skadet, anmeld det over Mcens kasko. Der er dog selskaber der ikke erstatter hjelm  og mc tøj over kasko, så finder du bare din indboforsikring frem og anmelder skaderne der. Og på anmeldelsen henviser du så til din kaskoskade.
Indboforsikring fordi at personligt udstyr er indbo. ( Personligt = indbo ) :shock:
Har du ikke indboforsikring, er det din kasko der skal dække denne omkostning.

Forsat god bedring. :thumbsup:


Blue Thunder on stanby
« Senest Redigeret: November 24, 2007, 07:02:41 pm af Blue Thunder »
Man bliver aldrig for gammel til rigtige motorcykler

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: Bageren er skvattet
« Svar #31 Dato: November 25, 2007, 11:44:56 am »
Jeg ligger nu hjemme med et brækket kraveben, hvilket skulle tage en 4-6 uger at vokse sammen.
Jeg er i næsten konstant smerte og dopet med 600mg brufen. Har aldrig oplevet noget gøre så ondt.

Ja, det værste er hvis man har ligget ned og rejser sig op -DET GØR NAS :?! I hvert fald til det lige har sat sig.

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Bageren er skvattet
« Svar #32 Dato: November 25, 2007, 03:15:04 pm »
Jeg ligger nu hjemme med et brækket kraveben, hvilket skulle tage en 4-6 uger at vokse sammen.
Jeg er i næsten konstant smerte og dopet med 600mg brufen. Har aldrig oplevet noget gøre så ondt.

Been there!!!! BMX-uheld... Det gør sindssygt nas  :( Jeg fik en eller anden skum-anordning på som de kaldte noget så fesent som en sommerfugl. Som om jeg ikke havde fået nok skår i min mandom ved at face-plante foran alle gutterne da jeg skulle prøve det store hop.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Bageren

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 400
  • Gul SV650S 2002
Re: Bageren er skvattet
« Svar #33 Dato: November 28, 2007, 11:50:05 am »
Så er der billeder.. :-/
Kasper Hartwich aka Bageren
SV650S '02 Gul

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Bageren er skvattet
« Svar #34 Dato: November 28, 2007, 12:08:28 pm »
Så er der billeder.. :-/
Der ser da ud som om det er gjort ordentligt  :respekt:

Jeg håber ikke det gør så ondt, som det ser ud til  :dead:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Bageren er skvattet
« Svar #35 Dato: November 28, 2007, 02:06:04 pm »
Mange tak for de mange beskeder..  :)

Jeg ligger nu hjemme med et brækket kraveben, hvilket skulle tage en 4-6 uger at vokse sammen.
Jeg er i næsten konstant smerte og dopet med 600mg brufen. Har aldrig oplevet noget gøre så ondt.
Derudover er jeg øm i min venstre hæl, og meget øm i venstre side hvor jeg landte.


Det er da heller ikke nok (kan man nogensinde blive dopet nok egentlig  :undecided: :mrgreen: ) Du skal da som minimum have 600 mg brufen og 1 g Pinex/Panodil/Pamol sammen. Og hvis du har rigtig meget ondt, så ring op til din læge og sig, at du vil have noget Tradolan/Mandolgin/Dolol (alt sammen den samme slags medicin). Det er et smertestillende i den milde ende af morfingruppen. Det er hvad jeg plejede at få, når jeg brækkede mine ribben  :thumbsup:

Men fortsat rigtig god bedring min dreng  :kiss:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Bageren er skvattet
« Svar #36 Dato: November 28, 2007, 02:33:08 pm »
Det er hvad jeg plejede at få, når jeg brækkede mine ribben  :thumbsup:
Eeehh......... hvor tit gjorde du det  :?: :mrgreen:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Bageren er skvattet
« Svar #37 Dato: November 28, 2007, 02:43:41 pm »
Det er hvad jeg plejede at få, når jeg brækkede mine ribben  :thumbsup:
Eeehh......... hvor tit gjorde du det  :?: :mrgreen:

Det har jeg gjort en 3-4 gange... Jeg har aldrig tidligere været den store mælkedrikker, så når jeg var meget syg med min astma og lungebetændelse oveni, så kunne jeg hoste så voldsomt, at mine ribben brækkede  :? :rolleyes: Men nu drikker jeg mælk i kaffen, og regner med at jeg får kalk til mine knogler på den måde  :hand:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Blue Thunder

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 137
Re: Bageren er skvattet
« Svar #38 Dato: November 28, 2007, 04:03:11 pm »
Det er hvad jeg plejede at få, når jeg brækkede mine ribben  :thumbsup:
Eeehh......... hvor tit gjorde du det  :?: :mrgreen:

Det har jeg gjort en 3-4 gange... Jeg har aldrig tidligere været den store mælkedrikker, så når jeg var meget syg med min astma og lungebetændelse oveni, så kunne jeg hoste så voldsomt, at mine ribben brækkede  :? :rolleyes: Men nu drikker jeg mælk i kaffen, og regner med at jeg får kalk til mine knogler på den måde  :hand:


Det giver ordet, SKØR,  en helt ny mening  :lmao:  :lmao:  :lmao:
Man bliver aldrig for gammel til rigtige motorcykler

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: Bageren er skvattet
« Svar #39 Dato: November 28, 2007, 04:14:49 pm »
Hej mester, noget af en kolbøtte du der fik lavet. Tillad mig lige en kommentar til dit uheld.
Husk at få din hjelm afleveret til Fa. Motor så den også kan erstattes over din kasko.
Der kan være noget af dit MC tøj der også er skadet, anmeld det over Mcens kasko. Der er dog selskaber der ikke erstatter hjelm  og mc tøj over kasko, så finder du bare din indboforsikring frem og anmelder skaderne der. Og på anmeldelsen henviser du så til din kaskoskade.
Indboforsikring fordi at personligt udstyr er indbo. ( Personligt = indbo ) :shock:
Har du ikke indboforsikring, er det din kasko der skal dække denne omkostning.

Forsat god bedring. :thumbsup:

Er du sikker på at du kan få dækket tøj og hjelm via din indbo forsikring? Jeg skal betale 500 kr. ekstra om året hvis jeg vil være dækket ind når jeg kører. Så gælder min forsikring også personskade, det kan være det er der forskellen ligger. Jeg har indbo og ulykke ved RUNA forsikring. Er der nogen som ved om Suzuki forsikringen ved IF dækker tøj og hjelm?

Blue Thunder on stanby
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Blue Thunder

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 137
Re: Bageren er skvattet
« Svar #40 Dato: November 28, 2007, 04:34:47 pm »
Hej mester, noget af en kolbøtte du der fik lavet. Tillad mig lige en kommentar til dit uheld.
Husk at få din hjelm afleveret til Fa. Motor så den også kan erstattes over din kasko.
Der kan være noget af dit MC tøj der også er skadet, anmeld det over Mcens kasko. Der er dog selskaber der ikke erstatter hjelm  og mc tøj over kasko, så finder du bare din indboforsikring frem og anmelder skaderne der. Og på anmeldelsen henviser du så til din kaskoskade.
Indboforsikring fordi at personligt udstyr er indbo. ( Personligt = indbo ) :shock:
Har du ikke indboforsikring, er det din kasko der skal dække denne omkostning.

Forsat god bedring. :thumbsup:

Er du sikker på at du kan få dækket tøj og hjelm via din indbo forsikring? Jeg skal betale 500 kr. ekstra om året hvis jeg vil være dækket ind når jeg kører. Så gælder min forsikring også personskade, det kan være det er der forskellen ligger. Jeg har indbo og ulykke ved RUNA forsikring. Er der nogen som ved om Suzuki forsikringen ved IF dækker tøj og hjelm?

Blue Thunder on stanby
De 500 du omtaler er person ulykke dækning, ( Hvis du falder af og kommer meget til skade så du for brug for hjælpemidler m/m) Tøj er indbo og dækkes normalt af inboforsikringen.

Blue Thunder on stanby
Man bliver aldrig for gammel til rigtige motorcykler

Rasmus S

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 499
Re: Bageren er skvattet
« Svar #41 Dato: November 28, 2007, 06:03:04 pm »
Hej mester, noget af en kolbøtte du der fik lavet. Tillad mig lige en kommentar til dit uheld.
Husk at få din hjelm afleveret til Fa. Motor så den også kan erstattes over din kasko.
Der kan være noget af dit MC tøj der også er skadet, anmeld det over Mcens kasko. Der er dog selskaber der ikke erstatter hjelm  og mc tøj over kasko, så finder du bare din indboforsikring frem og anmelder skaderne der. Og på anmeldelsen henviser du så til din kaskoskade.
Indboforsikring fordi at personligt udstyr er indbo. ( Personligt = indbo ) :shock:
Har du ikke indboforsikring, er det din kasko der skal dække denne omkostning.

Forsat god bedring. :thumbsup:

Er du sikker på at du kan få dækket tøj og hjelm via din indbo forsikring? Jeg skal betale 500 kr. ekstra om året hvis jeg vil være dækket ind når jeg kører. Så gælder min forsikring også personskade, det kan være det er der forskellen ligger. Jeg har indbo og ulykke ved RUNA forsikring. Er der nogen som ved om Suzuki forsikringen ved IF dækker tøj og hjelm?

Blue Thunder on stanby
De 500 du omtaler er person ulykke dækning, ( Hvis du falder af og kommer meget til skade så du for brug for hjælpemidler m/m) Tøj er indbo og dækkes normalt af inboforsikringen.

Blue Thunder on stanby
Man burde kunne få dækket sit udstyr ind under sin indbosforsikring.
Det kan i hvert fald lade sig gøre, hvis du f.eks vælter på din "normale" cykel, og din jakke går i stykker, at få den forsikret. MEN man skal oplyse at det skete ved styrt på sin cykel, da det ikke dækker, hvis man bare er faldet over sine egne ben...
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707