Mange tak for de mange beskeder..
Jeg ligger nu hjemme med et brækket kraveben, hvilket skulle tage en 4-6 uger at vokse sammen.
Jeg er i næsten konstant smerte og dopet med 600mg brufen. Har aldrig oplevet noget gøre så ondt.
Derudover er jeg øm i min venstre hæl, og meget øm i venstre side hvor jeg landte.
Det der skete er ,at jeg havde lidt travlt da jeg skulle fra arbejdet og undervurderede nok at dækkene ikke var varme, så vejgrebet var ikke i top. Det var ikke glat, og havde kørt i et par dage i samme vejr, så tænkte ikke så meget over dækkene. Jeg drejer ud fra arbejdet og skred ud på bagdækket, jeg kompenserede ved at læne mig til modsatte side og så lå jeg der. Som Hudson siger havde jeg ikke den store fart på.
Cyklen nåede 5 meter og jeg selv 8 meter, jeg havde fuldt udstyr på og der er nogle grimme mærker i min hjelm.
Selve cyklen har kurét lidt på den ene side, og alt hvad der kan blive ramt er ramt. Det vil sige at kåben er ridset. Blinklys, fodhviler, gearpedal er knækket af.
Har vedhæftet billede af cyklen. Den skulle nu være hentet af FA Moto.
Det er dog ikke helt rigtigt at den slet ikke er gjort ren i løbet af sæsonen, da jeg faktisk har pudset cykler sammen med Hudson i sommers. Ren er den dog ikke, havde lidt en plan om at jeg ville høre om FA Moto ville gøre den rent når jeg nu smed den i vinterhi.
Som sådan har jeg det ellers fint, og glad for at der ikke skete mere.