Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Sådan er det jo i RIGTIG mange erhverv - Jeg kommer aldrig til at vise mit svendebrev - det er kun anbefalinger og erfaring der her tæller.. Held og lykke Majse..
Citat fra: Jesper Jensen efter November 20, 2007, 04:55:33 pmSådan er det jo i RIGTIG mange erhverv - Jeg kommer aldrig til at vise mit svendebrev - det er kun anbefalinger og erfaring der her tæller.. Held og lykke Majse..Hehe... Ja ligesom Anna Castberg
Voff ikk det?? Du går da bare ned til dem og overbeviser dem over, at de ikke kan undvære dig!! Danmark skulle jo efter sigende skrige efter arbejdskraf, så det er bare om at vælge mellem alle tilbuddene
TILLYKKE TILLYKKE, det var da fedt. Hvad skal du lave der?
TILLYKKE til HandyWoman , et job skifte er en rigtig god oplevelsenår du så i forvejen har flere forskællige uddandelser, at trække på.At blive udfordret fagligt og mentalt, vil uden tviel, styrke og glæde dig.Hel og lykke med alt i det nye, og en rigtig god julBlue Thunder, on standby
Citat fra: Blue Thunder efter December 14, 2007, 07:14:51 pmTILLYKKE til HandyWoman , et job skifte er en rigtig god oplevelsenår du så i forvejen har flere forskællige uddandelser, at trække på.At blive udfordret fagligt og mentalt, vil uden tviel, styrke og glæde dig.Hel og lykke med alt i det nye, og en rigtig god julBlue Thunder, on standbyTusind tak..... HandyWoman.!!! Thi hi..kan jeg faktisk godt lide... Glæder mig for vildt til at starte... Også fordi det vil give mig udfordring.. Det bliver så fedt tror jeg... Gid det var imorgen jeg skulle starte...
Citat fra: Majse efter December 14, 2007, 07:24:41 pmCitat fra: Blue Thunder efter December 14, 2007, 07:14:51 pmTILLYKKE til HandyWoman , et job skifte er en rigtig god oplevelsenår du så i forvejen har flere forskællige uddandelser, at trække på.At blive udfordret fagligt og mentalt, vil uden tviel, styrke og glæde dig.Hel og lykke med alt i det nye, og en rigtig god julBlue Thunder, on standbyTusind tak..... HandyWoman.!!! Thi hi..kan jeg faktisk godt lide... Glæder mig for vildt til at starte... Også fordi det vil give mig udfordring.. Det bliver så fedt tror jeg... Gid det var imorgen jeg skulle starte... En Lørdag