nu ved jeg ik helt hvor langt der er til de forskellige byen
men er Roskilde eller kbh inden for arbejdszonen?
Roskilde er... ikke KBH.. derinde er der jo også masser af jobs...
Større byer er Ringsted, vordingborg, roskilde, køge, korsør, holbæk, og så alt det imellem.. Jeg er rimelig presset da jeg idag fik at vide at jeg skal finde andet.. jeg er nok sindsyg meget skuffet pt.. og tager gerne alt.. jeg skal bare have et job fra 1. Januar..
Idag afleverede jeg en kæmpe kæmpe opgave som virkelig har trukket tænder ud på mig.. og tilmed gjort mig syg i maven.. jeg har arbejdet aftner, nat og weekender for at komme med noget som bare var super perfekt og ingen fejl havde.. .. og alligevel den dag jeg afleverede opgaven siger de at de inte kan gøre for at jeg kan blive.. ( tror nu heller ikke de har forsøgt særlig meget ) min gamle chef ville have kæmpet.. .. har jeg virkelig ladet mig ødelægge for at få lov til at beholde et job som ikke engang lønner specielt godt.. Men helt ærligt.. jeg er jo glad for mit job.. eller jeg var.. Jeg er meget åben med hensyn til jobs.. Man kan jo altid udvikle sig.. JEg tror på at man kan lærer af alt.. Men det skal være kontorarbejde.. Assistent af den ene eller anden art.
Ordrebehandling, postsystem i acces, telefonrådgivning, sagsbehandling af uddannelser, hjemmesidedesigner, Bruger af DeMars, Har haft mange småtingsopgaver som ansvar.. jeg er lærernem og villig til meget.