Forfatter Emne: Måske du ved noget?  (Læst 4430 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Måske du ved noget?
« Dato: November 19, 2007, 01:27:10 pm »
Jeg har brug for et job... pr. 1 Januar.
Pt arbejder jeg i forsvaret, men min stilling bliver gjort til 18½ times stilling, og det har jeg ikke råd til.. Jeg er kontorassistent og sidder med mange forskellige ting.. på nær økonomi som jeg ikke har lyst til.. Hvis du hører om en stilling på kontor så skriv til mig.. Sted: i en omkreds af 60 km fra næstved. Gerne meget tættere på... Håber at nogen måske kender nogen som har brug for en frisk og arbejdssom tøs på 33 år.

Trevize

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
  • bike: SV650SK6
Re: Måske du ved noget?
« Svar #1 Dato: November 19, 2007, 02:17:31 pm »
Har du mulighed for at specificerer lidt mere hvad du ønsker dig? Jeg har kendskab til nogle stillinger (dog alle i det offentlige), men kontorassistent spænder jo vidt  :)
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Måske du ved noget?
« Svar #2 Dato: November 19, 2007, 02:54:09 pm »
nu ved jeg ik helt hvor langt der er til de forskellige byen
men er Roskilde eller kbh inden for arbejdszonen?
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Måske du ved noget?
« Svar #3 Dato: November 19, 2007, 03:29:36 pm »
nu ved jeg ik helt hvor langt der er til de forskellige byen
men er Roskilde eller kbh inden for arbejdszonen?

Roskilde er... ikke KBH.. derinde er der jo også masser af jobs... :?
Større byer er Ringsted, vordingborg, roskilde, køge, korsør, holbæk, og så alt det imellem.. Jeg er rimelig presset da jeg idag fik at vide at jeg skal finde andet.. jeg er nok sindsyg meget skuffet pt.. og tager gerne alt.. jeg skal bare have et job fra 1. Januar..

Idag afleverede jeg en kæmpe kæmpe opgave som virkelig har trukket tænder ud på mig.. og tilmed gjort mig syg i maven.. jeg har arbejdet aftner, nat og weekender for at komme med noget som bare var super perfekt og ingen fejl havde.. .. og alligevel den dag jeg afleverede opgaven siger de at de inte kan gøre for at jeg kan blive.. ( tror nu heller ikke de har forsøgt særlig meget ) min gamle chef ville have kæmpet.. .. har jeg virkelig ladet mig ødelægge for at få lov til at beholde et job som ikke engang lønner specielt godt.. Men helt ærligt.. jeg er jo glad for mit job.. eller jeg var.. Jeg er meget åben med hensyn til jobs.. Man kan jo altid udvikle sig.. JEg tror på at man kan lærer af alt.. Men det skal være kontorarbejde.. Assistent af den ene eller anden art.

Ordrebehandling, postsystem i acces, telefonrådgivning, sagsbehandling af uddannelser, hjemmesidedesigner, Bruger af DeMars, Har haft mange småtingsopgaver som ansvar.. jeg er lærernem og villig til meget.

Martin CTD

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 31
Re: Måske du ved noget?
« Svar #4 Dato: November 19, 2007, 03:39:31 pm »
Jeg er rimelig presset da jeg idag fik at vide at jeg skal finde andet..

Ej pis, det er jeg sgu ked af at høre  :( Men nu ved du det i det mindste i stedet for det andet pis de havde gang i... Øv.

Skal nok holde øjnene åbne  :)

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Måske du ved noget?
« Svar #5 Dato: November 19, 2007, 08:30:43 pm »
Er hæren ikke ligesom sygehusvæsnet?? Hvis man ikke kan få job det ene sted, så kan man snildt få et andet sted?? Det er da bare at søge en anden afdeling  :thumbsup:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Måske du ved noget?
« Svar #6 Dato: November 19, 2007, 09:53:22 pm »
Det er ikke bare lige til... Men jeg håber da at jeg kan komme til antvorskov eller Vordingborg..og jeg er skam inde på CIF hver dag.. smil...

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Måske du ved noget?
« Svar #7 Dato: November 20, 2007, 08:00:50 am »
Det er ikke bare lige til...

Voff ikk det?? Du går da bare ned til dem og overbeviser dem over, at de ikke kan undvære dig!! Danmark skulle jo efter sigende skrige efter arbejdskraf, så det er bare om at vælge mellem alle tilbuddene  :thumbsup:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Måske du ved noget?
« Svar #8 Dato: November 20, 2007, 08:45:42 am »
Det er ikke bare lige til...

Voff ikk det?? Du går da bare ned til dem og overbeviser dem over, at de ikke kan undvære dig!! Danmark skulle jo efter sigende skrige efter arbejdskraf, så det er bare om at vælge mellem alle tilbuddene  :thumbsup:

Det er forsvaret.... ?????? Og hvis nu min egen stilling bliver opnormeret, så skal jeg søge den på lige fod med andre.. incl ansøgning og det hele.. men det tror jeg nu heller ikke den bliver inden 31/12-07
Og ja der er da en del stillinger.. men jeg skal jo også kunne nå og hente og bringe Tobias.. F.eks inde på holmen er der en del job.. men jeg vil ikke kunne nå og hente Tobias.. ville ellers meget gerne derind.. De tjener også lidt mere.. det ryger selvfølgelig bare på det ekstra benzin.. Hmmmm nu søger jeg bare en hel masse.. og så må vi se hvad der sker... Jeg føler bare det er uretfærdigt... Jeg er nok en af de få som kan sige med højtløftet hoved at jeg er stolt over at arbejde i hjemmeværnet.. Og så er der andre som ikke gider at være der men får lov.. IKKE FAIR..  :cry:

Nå men jeg må se hvad der sker.. nu søger jeg ihvertfald en masse jobs.. :D

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Måske du ved noget?
« Svar #9 Dato: November 20, 2007, 08:46:24 am »
Det er ikke bare lige til...

Voff ikk det?? Du går da bare ned til dem og overbeviser dem over, at de ikke kan undvære dig!! Danmark skulle jo efter sigende skrige efter arbejdskraf, så det er bare om at vælge mellem alle tilbuddene  :thumbsup:

Du er så dejlig positiv søde... DEJLIGT :thumbsup: :thumbsup: :kiss:

teamupsidedown

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 401
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
Re: Måske du ved noget?
« Svar #10 Dato: November 20, 2007, 09:52:11 am »
Hej,
På CFS i Slagelse(hvor jeg er for 17 år) søger vi en person til at afløse en pige der rejser, jeg ved ikke om det er noget for dig, men her får du linket til opslaget så må du selv vurdere resten. Jeg ved ikke mere om jobbet end der står i annoncen, men jeg mener det også er blevet oversat af arbejdsfomidlingen (eller hvad de nu hedder) til dansk.
http://www.cfs.com/Vacancies.289.aspx?recordid289=74

Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

Trevize

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
  • bike: SV650SK6
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Måske du ved noget?
« Svar #12 Dato: November 20, 2007, 04:12:00 pm »
Jeg ved du er uddannet mekaniker Majse, men har du også en kontoruddannelse?? Det vil hjælpe lidt på at vide det, hvis vi skal hjælpe dig med job, at få din præcise faguddannelse  :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Måske du ved noget?
« Svar #13 Dato: November 20, 2007, 04:22:30 pm »
Jeg ved du er uddannet mekaniker Majse, men har du også en kontoruddannelse?? Det vil hjælpe lidt på at vide det, hvis vi skal hjælpe dig med job, at få din præcise faguddannelse  :wink:

Jep, mekaniker... min kontorerfaring som snart er 10 år er blevet meritoverført så jeg på mit stamkort også er kontoruddannet.. har faktisk lige idag fået at vide at jeg skal kontakte handelsskolen og få et "svendebrev" på at jeg er kontoruddannet.
Men mange steder behøver du ikke uddannelsen som kontorassistent når man har så mange års erfaring. Både som kontor - og salgsassistent

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Måske du ved noget?
« Svar #14 Dato: November 20, 2007, 04:55:33 pm »
Sådan er det jo i RIGTIG mange erhverv - Jeg kommer aldrig til at vise mit svendebrev - det er kun anbefalinger og erfaring der her tæller.. :)

Held og lykke Majse..
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.