Forfatter Emne: anmeldelse af bike magasinet  (Læst 4140 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: anmeldelse af bike magasinet
« Svar #15 Dato: November 14, 2007, 04:26:02 pm »
Det er en super ide med små test af diverse motorcykelmagasiner. Desværre er der bare lige nogle forhold som man skal have forøje. Jeg har kun lige skimtet igennem nogle enkelte numre af BIKE og problemet med bladet er at det er skrevet på engelsk og så oversat til dansk. Ikke at der er noget ivejen med oversættelsen, men konklusionerne er ofte totalt urealistiske ift. danske forhold. Ofte syntes de at man lige så godt kan vælge den dyreste cykel fordi man får mere for pengene osv. men i Danmark hvor forskellen ikke er 5.000 kr men 30.000 kr så gør det altså ondt i pengepungen. Det er præcist det samme som er problemet med blibladende Nyt om biler og Autobild. Det tager ikke lige hensyn til afgiften som altså er meget afgørende for danske købere. Faktisk er det eneste MC blad i DK som er realistisk omkring danskernes forbrugsvaner MC Touring nyt. Man kan mene om bladet hvad man vil det er ikke det smarteste layout og der er vel lige mange nok reportager om gode campingpladser og test af feltkøkkener, men anmelderserne af motorcyklerne er lavet af danske mænd og kvinder med et naturligt forhold til motorcykler. Ingen roadracere her. Det er måske lidt morfar agtigt men meget godt. Ellers er John i Bilmagasinet ved fast at have en test af en motorcykel med hver måned. Vi kan kun håbe at magasinet til næste år måske øger fokus på de tohjulede en smule.

/Ole J.

Jeg er helt vild med din afsnit opdeling   :lmao:    :D   (sorry for spam.. - this message will selfdistruct soon)

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Re: anmeldelse af bike magasinet
« Svar #16 Dato: November 14, 2007, 09:37:36 pm »
Jeg er helt vild med din afsnit opdeling   :lmao:    :D   (sorry for spam.. - this message will selfdistruct soon)

Og jeg med din deling af ord, der egentlig skulle have være skrevet som et :-)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Jens Bjørn

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 261
  • Hvaffor noget rullegrus??
Re: anmeldelse af bike magasinet
« Svar #17 Dato: November 15, 2007, 10:47:27 am »
Bike(skandinaviske) er et frygteligt blad. De kan hverken stave eller formulere sig på (dansk)skrift.
Det er rædsomt svært at læse.
Engelske BIKE er super . Fast Bikes er også et godt bud.
TN er velskrevet og en del morfar(Lars Rulffs?!) Men HEY! Meld dig ind,bombarder dem med artikler og indlæg og vend kajaken til egen fordel...... :orkester:
« Senest Redigeret: November 15, 2007, 10:49:16 am af Jens Bjørn »
Nu med Flystøj

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Re: anmeldelse af bike magasinet
« Svar #18 Dato: November 15, 2007, 11:34:11 am »
Bike(skandinaviske) er et frygteligt blad. De kan hverken stave eller formulere sig på (dansk)skrift.
Det er rædsomt svært at læse.
Engelske BIKE er super . Fast Bikes er også et godt bud.
TN er velskrevet og en del morfar(Lars Rulffs?!) Men HEY! Meld dig ind,bombarder dem med artikler og indlæg og vend kajaken til egen fordel...... :orkester:

Hov! Jeg er sgu 100% enig... UK Bike rules!

Prøv også "Ride", som er et mere forbrugerorienteret blad (brugttests, grej m.m.), eller "Performance Bikes", som udelukkende beskæftiger sig med sportsmaskiner og diverse tuning og lir.
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Jens Bjørn

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 261
  • Hvaffor noget rullegrus??
Re: anmeldelse af bike magasinet
« Svar #19 Dato: November 16, 2007, 05:53:53 pm »

Hov! Jeg er sgu 100% enig... UK Bike rules!

Prøv også "Ride", som er et mere forbrugerorienteret blad (brugttests, grej m.m.), eller "Performance Bikes", som udelukkende beskæftiger sig med sportsmaskiner og diverse tuning og lir.

Nå jah!

(Enig med Paw..?     ..... :dead:)
Nu med Flystøj

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: anmeldelse af bike magasinet
« Svar #20 Dato: November 16, 2007, 08:07:18 pm »
Jeg er helt vild med din afsnit opdeling   :lmao:    :D   (sorry for spam.. - this message will selfdistruct soon)

Og jeg med din deling af ord, der egentlig skulle have være skrevet som et :-)

Er der ikke noget med, at DK er det eneste land, hvor man bruger så lange sammensatte ord ? - f.eks kunne en fodermester, uden problemer, hedde :
Kreaturbespisningsfunktionær  :mrgreen:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

draugluin

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 56
Re: anmeldelse af bike magasinet
« Svar #21 Dato: November 17, 2007, 01:22:14 pm »
Er der ikke noget med, at DK er det eneste land, hvor man bruger så lange sammensatte ord ? - f.eks kunne en fodermester, uden problemer, hedde :
Kreaturbespisningsfunktionær  :mrgreen:

Dansk er ligesom legoklodser, men tyskerne er nu også godt med.

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: anmeldelse af bike magasinet
« Svar #22 Dato: November 17, 2007, 04:24:07 pm »
Er der ikke noget med, at DK er det eneste land, hvor man bruger så lange sammensatte ord ? - f.eks kunne en fodermester, uden problemer, hedde :
Kreaturbespisningsfunktionær  :mrgreen:

Dansk er ligesom legoklodser, men tyskerne er nu også godt med.
det er noget helt andet - det er titlerytteri - lettere at give en medarbejder en anden title end mere i løn ;)
ligsom at give ny liv til en uddannelse ved at ændre det fra mekaniker der er sigende til fagtekniker som lyder af mere
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::