Forfatter Emne: Vintertest af SV1000S  (Læst 1304 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Vintertest af SV1000S
« Dato: November 11, 2007, 07:04:20 pm »
Jeg var lige ude at trille en aftenstur med en kammerat (El Bola). Han skulle jo lige se om mine Xenon var en investering værd her i den mørke tid. Han skulle også lige sammenligne sit nye kilosvin med min. Men vi fik os lige en oplevelse som vi godt kunne have været foruden. Vi tog lige et "snak om motorcykel stop" ved Falkoner biografen. Pludselig så jeg nogle snefnug og så ville vi bare hjem. Inden vi kom i på Peter Bangs Vej var asfalten helt hvid af 1 cm sne og meget meget glat. SV'eren opførte sig eksemplarisk og kun lidt for meget bagbremse kan jeg stærkt fraråde. Største problem var faktisk at tørre visiret af for hver 50 meter vi kørte. Jeg tror sgu jeg skal til at tjekke vejrudsigten lidt bedre inden jeg køre ud eller også er det på tide at få cyklen i garagen.

Sorry al den  :hand: men det var sgu en lidt vild oplevelse at det hele kunne sne til så hurtigt. Jeg har ikke lige så meget rutine i sne!!!

/Ole J.
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: Vintertest af SV1000S
« Svar #1 Dato: November 11, 2007, 07:14:01 pm »
der blev du så taget med bukserne nede..... :lmao:

sv kunne køre.... men metroen måtte stoppe.... godt du var på den og ikke i metroen,, så kunne du da komme hjem...
nu med yamaha fz1 2008

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: Vintertest af SV1000S
« Svar #2 Dato: November 11, 2007, 09:55:39 pm »
har ikke prøvet at køre med snekæder endnu og har egenligt heller ikke lyst til at prøve.
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr