Forfatter Emne: Erfarringer med Ricambi-Weiss.de?  (Læst 5740 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

p-a

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 19
Re: Erfarringer med Ricambi-Weiss.de?
« Svar #15 Dato: November 22, 2007, 10:51:52 pm »
Der følger beslag med, men de består af nogle flade stykker metal med gevind i den ene ende. De ligner noget standart beslag der kunne følge med til hvad som helst, så de kan ikke umiddelbart bruges uden at de tilpasses først.

Jeg har vedhæftet et enkelt billede hvor man lige kan skimte et af beslagene.
Jeg skal nok få taget nogle nærbilleder af ploven og montagen, men det bliver ikke før jul, da SV'eren er opstaldet hos mine forældre i det mørke jylland....

p-a

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 19
Re: Erfarringer med Ricambi-Weiss.de?
« Svar #16 Dato: November 22, 2007, 10:55:57 pm »
Her ses det jeg tidligere skrev, med at ruden til at checke olie i ikke helt passer med hullet i ploven. Det kan måske godt lade sig gøre at få det at passe, men det er ikke nogen nem opgave.

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Erfarringer med Ricambi-Weiss.de?
« Svar #17 Dato: November 22, 2007, 11:18:01 pm »
Tak for billederne!  :thumbsup: Var det ikke muligt at sætte skruerne i de fordybninger der er i ploven i forvejen, eller ville beslagene så slet ikke passe?

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

p-a

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 19
Re: Erfarringer med Ricambi-Weiss.de?
« Svar #18 Dato: November 23, 2007, 10:38:21 pm »
Nu passer beslagene ikke rigtigt i forvejen, så den bagerste ville man nok kunne tilpasse så den passer med fordybningen. Jeg kan ikke præcist huske hvordan det er med den foreste, men det vil formentlig kræve lidt mere bukke- og file-arbejde at få den til at passe.
Hvad gør du for øvrigt med hensyn til maling? De leveres grundede, så det med at få dem lakeret i den rigtige farve skal du selv klare. Jeg gjorde det at jeg bestilte malingen ved min lokale farvehandler (hvilket for øvrigt ikke var helt nemt, da de farvekoder man kan finde på nettet er de interne fra Suzuki og altså ikke de samme som farvehandlerne opererer med) og malede den i fatters garage. Den skulle males med en 3-komponent maling for at ramme den rigtige farve og det var lidt af en udfordring for en uerfaren lakerer....
« Senest Redigeret: November 23, 2007, 10:46:45 pm af p-a »

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Erfarringer med Ricambi-Weiss.de?
« Svar #19 Dato: November 23, 2007, 10:48:54 pm »
Nu passer beslagene ikke rigtigt i forvejen, så den bagerste ville man nok kunne tilpasse så den passer med fordybningen. Jeg kan ikke præcist huske hvordan det er med den foreste, men det vil formentlig kræve lidt mere bukke- og file-arbejde at få den til at passe.
[/quote
Okay. Det lyder til at der er lidt arbejde i de beslag :D

Hvad gør du for øvrigt med hensyn til maling?
Jeg satser på at cyklen skal males om til foråret, så regner med at få ploven med der - men lige nu kniber det lidt med finanserne.

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
købet en original på ebay!
« Svar #20 Dato: November 26, 2007, 10:57:46 pm »
Hej igen mads!

Hvis alt går vel -og jeg modtager varen skal jeg ikke købe hos R.W alligevel!

Jeg har købt en original plov på ebay! Helt ny og i den rigtige sølv farve så jeg slipper for at få den malet!
Bare til info :

 Jeg måtte af med 21 pund og så kommer portoen, hvilket jeg ikke ved hvad ender på endnu! -købte den for 5 minutter siden! :lol: men mon ikke jeg ender på omkring 300-350,- dkr

held og lykke med din ombygning
kilosvin med div udstyr...

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: købet en original på ebay!
« Svar #21 Dato: November 27, 2007, 04:25:44 pm »
Hej igen mads!

Hvis alt går vel -og jeg modtager varen skal jeg ikke købe hos R.W alligevel!

Jeg har købt en original plov på ebay! Helt ny og i den rigtige sølv farve så jeg slipper for at få den malet!
Bare til info :

 Jeg måtte af med 21 pund og så kommer portoen, hvilket jeg ikke ved hvad ender på endnu! -købte den for 5 minutter siden! :lol: men mon ikke jeg ender på omkring 300-350,- dkr

held og lykke med din ombygning

Hejsa

Det lyder ellers ikke som en tosset handel! :D Tillykke med det!! Jeg tror faktisk jeg så den her den anden dag :)

Hygge

P.S. Jeg har fortsat ikke fået svar fra Ricambi :whatever: :rolleyes:
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: Erfarringer med Ricambi-Weiss.de?
« Svar #22 Dato: December 11, 2007, 09:32:24 pm »
Hej igen Mads! Så fik jeg ploven hjem! Den er i super super stand og lige til at montere! Altså hvis jeg havde et sæt beslag! Jeg har lavet de to små beslag efter at have lånt et sæt at Simon fra klubben, men det store beslag som ligge rundt oliekøleren virker lidt besværligt også at få til at se pænt ud! Den kan nemlig stadig ses når det hele er monteret! Var hos Enghave i dag , pyha 180,- for et stykke bøjet metal! lidt meget når jeg har fået en hel plov for 28 pund! Håber du får din ricambi-weiss plov hjem i god stand!
kilosvin med div udstyr...

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Erfarringer med Ricambi-Weiss.de?
« Svar #23 Dato: December 16, 2007, 09:40:24 pm »
Hej igen Mads! Så fik jeg ploven hjem! Den er i super super stand og lige til at montere! Altså hvis jeg havde et sæt beslag! Jeg har lavet de to små beslag efter at have lånt et sæt at Simon fra klubben, men det store beslag som ligge rundt oliekøleren virker lidt besværligt også at få til at se pænt ud! Den kan nemlig stadig ses når det hele er monteret! Var hos Enghave i dag , pyha 180,- for et stykke bøjet metal! lidt meget når jeg har fået en hel plov for 28 pund! Håber du får din ricambi-weiss plov hjem i god stand!
Hey

Det lyder ikke tosset :D Bortset fra det lidt peberede beslag.. Du burde jo lige tage en kopi, og så lave en lille bussines ved siden af - inden længe er du blevet millionær ;)

Jeg har lige bestilt undertray, så er nødt til at vente lidt endnu før jeg bestiller plov :( Økonomien er lidt presset...

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her