Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
se mere her: http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=8648.0 og se så at blive tilmeldt folkens
når tid kommer og der skal ske fremskaffelse af øl så er jeg klar mvh en der sælger øl
Citat fra: pam efter November 12, 2007, 06:35:48 pmnår tid kommer og der skal ske fremskaffelse af øl så er jeg klar mvh en der sælger øl Der er styr på Øl og sprut.. Vi (Falkne) sørger for at baren er fyldt op, så der skulle være god chance for at drikke sig i hegnet i øl, sprut, drinks.. og hvad man nu ellers kan finde på..
Citat fra: Luske efter Januar 08, 2008, 10:50:31 amCitat fra: pam efter November 12, 2007, 06:35:48 pmnår tid kommer og der skal ske fremskaffelse af øl så er jeg klar mvh en der sælger øl Der er styr på Øl og sprut.. Vi (Falkne) sørger for at baren er fyldt op, så der skulle være god chance for at drikke sig i hegnet i øl, sprut, drinks.. og hvad man nu ellers kan finde på.. nu skal du være et godt eksempel Luske - og vis os andre hvilket hegn der er
Citat fra: blz efter Januar 08, 2008, 11:03:53 amCitat fra: Luske efter Januar 08, 2008, 10:50:31 amCitat fra: pam efter November 12, 2007, 06:35:48 pmnår tid kommer og der skal ske fremskaffelse af øl så er jeg klar mvh en der sælger øl Der er styr på Øl og sprut.. Vi (Falkne) sørger for at baren er fyldt op, så der skulle være god chance for at drikke sig i hegnet i øl, sprut, drinks.. og hvad man nu ellers kan finde på.. nu skal du være et godt eksempel Luske - og vis os andre hvilket hegn der er Hvis bare du ikke ryger igennem hegnet, skulle det være ok.. ellers lander du ude på metro skinnerne.. det kan godt give mere end almindelig uheldbredelig hovedpine..
Citat fra: Luske efter Januar 08, 2008, 01:05:52 pmCitat fra: blz efter Januar 08, 2008, 11:03:53 amCitat fra: Luske efter Januar 08, 2008, 10:50:31 amCitat fra: pam efter November 12, 2007, 06:35:48 pmnår tid kommer og der skal ske fremskaffelse af øl så er jeg klar mvh en der sælger øl Der er styr på Øl og sprut.. Vi (Falkne) sørger for at baren er fyldt op, så der skulle være god chance for at drikke sig i hegnet i øl, sprut, drinks.. og hvad man nu ellers kan finde på.. nu skal du være et godt eksempel Luske - og vis os andre hvilket hegn der er Hvis bare du ikke ryger igennem hegnet, skulle det være ok.. ellers lander du ude på metro skinnerne.. det kan godt give mere end almindelig uheldbredelig hovedpine..Jeg har stadig ikke fattet hvordan klubhuset kan se så stort ud på billeder indefra når man kigger på det bette cykelskur udefra.Det jo helt Harry Potterrisk, eller også må jeg få klaget til min optiker
Citat fra: Flemming L efter Januar 08, 2008, 01:36:08 pmCitat fra: Luske efter Januar 08, 2008, 01:05:52 pmCitat fra: blz efter Januar 08, 2008, 11:03:53 amCitat fra: Luske efter Januar 08, 2008, 10:50:31 amCitat fra: pam efter November 12, 2007, 06:35:48 pmnår tid kommer og der skal ske fremskaffelse af øl så er jeg klar mvh en der sælger øl Der er styr på Øl og sprut.. Vi (Falkne) sørger for at baren er fyldt op, så der skulle være god chance for at drikke sig i hegnet i øl, sprut, drinks.. og hvad man nu ellers kan finde på.. nu skal du være et godt eksempel Luske - og vis os andre hvilket hegn der er Hvis bare du ikke ryger igennem hegnet, skulle det være ok.. ellers lander du ude på metro skinnerne.. det kan godt give mere end almindelig uheldbredelig hovedpine..Jeg har stadig ikke fattet hvordan klubhuset kan se så stort ud på billeder indefra når man kigger på det bette cykelskur udefra.Det jo helt Harry Potterrisk, eller også må jeg få klaget til min optiker Det er fordi det er er fuglehus
Jeg har stadig ikke fattet hvordan klubhuset kan se så stort ud på billeder indefra når man kigger på det bette cykelskur udefra.Det jo helt Harry Potterrisk, eller også må jeg få klaget til min optiker
Citat fra: Flemming L efter Januar 08, 2008, 01:36:08 pmJeg har stadig ikke fattet hvordan klubhuset kan se så stort ud på billeder indefra når man kigger på det bette cykelskur udefra.Det jo helt Harry Potterrisk, eller også må jeg få klaget til min optiker som B2 siger.. det er et fuglehus.Det er indrettet af IKEA's indretnings arkitekter.. de har det med at kunne udnytte et rum til det maksimale.