Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: SVea efter November 09, 2007, 10:35:31 amCitat fra: Luske efter November 09, 2007, 09:45:53 amholder på at det bliver (som de forrige år) i en MC klub, med ordentlig bar sortiment og betjening, Hold det hos Falkne så... For så kan jeg nemlig selv dingle hjem, når jeg bliver træt af at glo på jer X2Synes Luskes ide er god.Februar passer mig også strålende.
Citat fra: Luske efter November 09, 2007, 09:45:53 amholder på at det bliver (som de forrige år) i en MC klub, med ordentlig bar sortiment og betjening, Hold det hos Falkne så... For så kan jeg nemlig selv dingle hjem, når jeg bliver træt af at glo på jer
holder på at det bliver (som de forrige år) i en MC klub, med ordentlig bar sortiment og betjening,
Og med Danmark må der jo menes hovedlandet. JYLLAND.
Citat fra: Flemming L efter November 09, 2007, 03:27:20 pmCitat fra: SVea efter November 09, 2007, 10:35:31 amCitat fra: Luske efter November 09, 2007, 09:45:53 amholder på at det bliver (som de forrige år) i en MC klub, med ordentlig bar sortiment og betjening, Hold det hos Falkne så... For så kan jeg nemlig selv dingle hjem, når jeg bliver træt af at glo på jer X2Synes Luskes ide er god.Februar passer mig også strålende. hov hov,.... der er også Runnin Free , de har jo holdt det de sidste par gange.. vi holder det da gerne det er da slet ikke det.. men runnin free er jo også en option
Jeg er ligeglad hvor i landet det bliver. Hovedsagen er at der er øl og patter(også i den rækkefølge). Og ja, skulle det komme dertil, så kan jeg også arrangere det selv, kan nok klemme 10-15, måske 20 personer ind i min hytte.
Citat fra: Henning_F efter November 09, 2007, 09:46:47 pmJeg er ligeglad hvor i landet det bliver. Hovedsagen er at der er øl og patter(også i den rækkefølge). Og ja, skulle det komme dertil, så kan jeg også arrangere det selv, kan nok klemme 10-15, måske 20 personer ind i min hytte. Så kommer vi sku nok til at klemme os lidt sammen Sidste Julefrokost : http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=4450.0
Citat fra: Henning_F efter November 09, 2007, 09:46:47 pmJeg er ligeglad hvor i landet det bliver. Hovedsagen er at der er øl og patter(også i den rækkefølge). Og ja, skulle det komme dertil, så kan jeg også arrangere det selv, kan nok klemme 10-15, måske 20 personer ind i min hytte. Patter.... du smider bare trøjen så...
Og jo, der findes noget der hedder Lolland
øl sælger? Det er da ikke det værste job