Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Men er der nogle der har gode ideer til hvordan vi lokker flere fynboer (og jyder) med?Er lidt som om sjællænderne har været bare en smule i overtal de sidste par gange der har været inviteret til fest.
Danmark, Februar - nul afstemning
Citat fra: Hippie Hansen efter November 08, 2007, 06:49:20 pmMen er der nogle der har gode ideer til hvordan vi lokker flere fynboer (og jyder) med?Er lidt som om sjællænderne har været bare en smule i overtal de sidste par gange der har været inviteret til fest. Det er fordi det er sjællænderne der har arrangeret. Hvis i vil have festen på Fyn, kan i da bare stå for at arrangere den, så skal vi nok dukke op
Citat fra: SVea efter November 08, 2007, 08:49:36 pmCitat fra: Hippie Hansen efter November 08, 2007, 06:49:20 pmMen er der nogle der har gode ideer til hvordan vi lokker flere fynboer (og jyder) med?Er lidt som om sjællænderne har været bare en smule i overtal de sidste par gange der har været inviteret til fest. Det er fordi det er sjællænderne der har arrangeret. Hvis i vil have festen på Fyn, kan i da bare stå for at arrangere den, så skal vi nok dukke op Det kunne godt arrangeres.
Hvor fanden ligger Lolland En bette fest omkring fyn ville være kanon..... Jeg skal nok hente bajer og sprit i Tyskerlandet (fik kasse Oettinger weissbier og en fl gin for 100 kr. inkl pant forleden )/Morten
x4
Og med Danmark må der jo menes hovedlandet. JYLLAND.
holder på at det bliver (som de forrige år) i en MC klub, med ordentlig bar sortiment og betjening, således at deltagerne kun har en ting at tænke på, nemlig at feste ! fremfor at besætte barvagter og holde sig nogenlunde ved sit fulde fem..
holder på at det bliver (som de forrige år) i en MC klub, med ordentlig bar sortiment og betjening,
Citat fra: Luske efter November 09, 2007, 09:45:53 amholder på at det bliver (som de forrige år) i en MC klub, med ordentlig bar sortiment og betjening, Hold det hos Falkne så... For så kan jeg nemlig selv dingle hjem, når jeg bliver træt af at glo på jer