hej
jeg ved ik om der er nogen derude som kan svare på nogle spørgsmål jeg har ang. en sv 1000 sk4. jeg har lige købt en brugt model og jeg vil gerne vide nogle ting for at være sikker på mit køb.
bla har den det problem at man skal holde starteren inde i ca 5-6 sek før den gider og starte. den normale tid er ca 2 sek. Dette ved jeg ikke om det skyldes fordi den tidligere ejer kørt den skidt til, eller om fordi det er noget elektrisk (hvis det er så har jeg en mistanke om at det er alarmen, det er nemlig en aolin two way lcd alarm ved ikke om den tager for meget strøm)
af den begrundelse tror jeg også at den har været skyld i at mc'en er gået ud, mens efter jeg har startet den og kørt lidt, selv om jeg har holdt koblingen inde
sidste ting jeg gerne vil spørge jer om er at hvor vigtig er det at den er kørt rigtig til i starten (med at man skal holde under visse omdrejninger) da jeg har købt den brugt igennem en forhandler og fordi jeg ikke har mulighed for at undersøge dette.. mit spørgsmål lyder også på om man kan være sikker på sit køb eftersom man kan gætte sig til at den tidligere ejere har givet den nogle tæsk. men til gengæld har den kun kørt 7000 km
hvis der er nogle af jer der har erfaring må i meget gerne skrive tilbage. jeg vil være meget glad for tilbagesvar.