Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Henrik1972 efter Marts 09, 2009, 08:36:10 amJo jo men kan de så ikke hælde det ud på en mark istedet for på de fine danske veje.. Samsø f.eks. så er kartoflerne pre-saltede
Jo jo men kan de så ikke hælde det ud på en mark istedet for på de fine danske veje..
Citat fra: Majse efter Marts 09, 2009, 07:57:23 amJa Ja lidt naivitet er vel ikke af vejen... I troede vel ikke at fordi det er forår 1. Marts at så er det slut med salt og glatte veje... ?????.. Der er forskel på naivitet og et barns rene håb om varme veje og duften af gummi
Ja Ja lidt naivitet er vel ikke af vejen... I troede vel ikke at fordi det er forår 1. Marts at så er det slut med salt og glatte veje... ?????..
Mener nu stadig at I er bund naive... ( tillader mig at skrive det fordi jeg selv er naiv til tider. - hvilket er en charme.. thi hi. )
Citat fra: Majse efter Marts 09, 2009, 01:22:32 pmMener nu stadig at I er bund naive... ( tillader mig at skrive det fordi jeg selv er naiv til tider. - hvilket er en charme.. thi hi. ) Det er nok fordi folk var så dumme at tro på dig, da du sagde at de kun saltede hvis vejene var våde
Vejene var vel også våde (der var bare ikke frost?)
!"%!"%&"!"&!"&!"!%!"%& Skal hente min nye MC i næste uge i Midtjylland, men nej, der skal saltes overalt. TAK FOR LORT!!!
Citat fra: Henning_F efter Marts 20, 2009, 03:33:19 pm!"%!"%&"!"&!"&!"!%!"%& Skal hente min nye MC i næste uge i Midtjylland, men nej, der skal saltes overalt. TAK FOR LORT!!! Selv tak Hvilken cykel endte valget med at falde på??