Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
du har nu saltet de store veje i jylland
Så mon ikke at de salter i weekenden igen?
Citat fra: Jesper Jensen efter Marts 05, 2009, 10:37:43 pmSå mon ikke at de salter i weekenden igen?Lad os nu se om den nattefrost også kommer.Det er jo mere end 12 timer ude i fremtiden og DMI har heldigvis langt fra altid ret i deres prognoser
Selv om det bliver frost, kan vi håbe at der ikke er fugt på vejene.. for så salter de ikke...
Citat fra: Majse efter Marts 06, 2009, 10:54:33 amSelv om det bliver frost, kan vi håbe at der ikke er fugt på vejene.. for så salter de ikke... Den holder da ikke hva?
Citat fra: Jesper Jensen efter Marts 06, 2009, 01:06:11 pmCitat fra: Majse efter Marts 06, 2009, 10:54:33 amSelv om det bliver frost, kan vi håbe at der ikke er fugt på vejene.. for så salter de ikke... Den holder da ikke hva?Jeg siger bare videre hvad jeg har hørt fra vejchefen som styre hvornår hans folk salter i københavns kommune.. Så må da mene at den kilde er rimelig pålidelig... Og hvorfor burde den ikke holde.. Der er jo ingen grund til at salte hvis vejene er tørre..
Citat fra: Majse efter Marts 06, 2009, 01:36:10 pmCitat fra: Jesper Jensen efter Marts 06, 2009, 01:06:11 pmCitat fra: Majse efter Marts 06, 2009, 10:54:33 amSelv om det bliver frost, kan vi håbe at der ikke er fugt på vejene.. for så salter de ikke... Den holder da ikke hva?Jeg siger bare videre hvad jeg har hørt fra vejchefen som styre hvornår hans folk salter i københavns kommune.. Så må da mene at den kilde er rimelig pålidelig... Og hvorfor burde den ikke holde.. Der er jo ingen grund til at salte hvis vejene er tørre.. DMI: 7mm regn om søndagen og natte frost burde give salt
Citat fra: blz efter Marts 06, 2009, 01:45:48 pmCitat fra: Majse efter Marts 06, 2009, 01:36:10 pmCitat fra: Jesper Jensen efter Marts 06, 2009, 01:06:11 pmCitat fra: Majse efter Marts 06, 2009, 10:54:33 amSelv om det bliver frost, kan vi håbe at der ikke er fugt på vejene.. for så salter de ikke... Den holder da ikke hva?Jeg siger bare videre hvad jeg har hørt fra vejchefen som styre hvornår hans folk salter i københavns kommune.. Så må da mene at den kilde er rimelig pålidelig... Og hvorfor burde den ikke holde.. Der er jo ingen grund til at salte hvis vejene er tørre.. DMI: 7mm regn om søndagen og natte frost burde give saltGodt være.. Men nu snakker vi ikke om det vil regne eller ej men om salt... .. kan da godt være det vil regne,.. jeg siger bar at de salter ikke hvis det er tørt på vejene.. Så det kan man jo HÅBE på at det er... .. og igen... som een tidligere skrev.. DMI holder ikke lige altid... vel.. Så vær positiv, og håb på NON regnevejr.. Thi hi
Citat fra: Majse efter Marts 06, 2009, 02:23:36 pmCitat fra: blz efter Marts 06, 2009, 01:45:48 pmCitat fra: Majse efter Marts 06, 2009, 01:36:10 pmCitat fra: Jesper Jensen efter Marts 06, 2009, 01:06:11 pmCitat fra: Majse efter Marts 06, 2009, 10:54:33 amSelv om det bliver frost, kan vi håbe at der ikke er fugt på vejene.. for så salter de ikke... Den holder da ikke hva?Jeg siger bare videre hvad jeg har hørt fra vejchefen som styre hvornår hans folk salter i københavns kommune.. Så må da mene at den kilde er rimelig pålidelig... Og hvorfor burde den ikke holde.. Der er jo ingen grund til at salte hvis vejene er tørre.. DMI: 7mm regn om søndagen og natte frost burde give saltGodt være.. Men nu snakker vi ikke om det vil regne eller ej men om salt... .. kan da godt være det vil regne,.. jeg siger bar at de salter ikke hvis det er tørt på vejene.. Så det kan man jo HÅBE på at det er... .. og igen... som een tidligere skrev.. DMI holder ikke lige altid... vel.. Så vær positiv, og håb på NON regnevejr.. Thi hi Det er mig som er Eneren Men de må godt snart skrue op for varmen....
Citat fra: Flemming L efter Marts 06, 2009, 02:31:03 pmCitat fra: Majse efter Marts 06, 2009, 02:23:36 pmCitat fra: blz efter Marts 06, 2009, 01:45:48 pmCitat fra: Majse efter Marts 06, 2009, 01:36:10 pmCitat fra: Jesper Jensen efter Marts 06, 2009, 01:06:11 pmCitat fra: Majse efter Marts 06, 2009, 10:54:33 amSelv om det bliver frost, kan vi håbe at der ikke er fugt på vejene.. for så salter de ikke... Den holder da ikke hva?Jeg siger bare videre hvad jeg har hørt fra vejchefen som styre hvornår hans folk salter i københavns kommune.. Så må da mene at den kilde er rimelig pålidelig... Og hvorfor burde den ikke holde.. Der er jo ingen grund til at salte hvis vejene er tørre.. DMI: 7mm regn om søndagen og natte frost burde give saltGodt være.. Men nu snakker vi ikke om det vil regne eller ej men om salt... .. kan da godt være det vil regne,.. jeg siger bar at de salter ikke hvis det er tørt på vejene.. Så det kan man jo HÅBE på at det er... .. og igen... som een tidligere skrev.. DMI holder ikke lige altid... vel.. Så vær positiv, og håb på NON regnevejr.. Thi hi Det er mig som er Eneren Men de må godt snart skrue op for varmen....Den er jeg meget med på.. så jeg kan få smidt noget af alt dette tøj....
Citat fra: Majse efter Marts 06, 2009, 02:58:46 pmCitat fra: Flemming L efter Marts 06, 2009, 02:31:03 pmCitat fra: Majse efter Marts 06, 2009, 02:23:36 pmCitat fra: blz efter Marts 06, 2009, 01:45:48 pmCitat fra: Majse efter Marts 06, 2009, 01:36:10 pmCitat fra: Jesper Jensen efter Marts 06, 2009, 01:06:11 pmCitat fra: Majse efter Marts 06, 2009, 10:54:33 amSelv om det bliver frost, kan vi håbe at der ikke er fugt på vejene.. for så salter de ikke... Den holder da ikke hva?Jeg siger bare videre hvad jeg har hørt fra vejchefen som styre hvornår hans folk salter i københavns kommune.. Så må da mene at den kilde er rimelig pålidelig... Og hvorfor burde den ikke holde.. Der er jo ingen grund til at salte hvis vejene er tørre.. DMI: 7mm regn om søndagen og natte frost burde give saltGodt være.. Men nu snakker vi ikke om det vil regne eller ej men om salt... .. kan da godt være det vil regne,.. jeg siger bar at de salter ikke hvis det er tørt på vejene.. Så det kan man jo HÅBE på at det er... .. og igen... som een tidligere skrev.. DMI holder ikke lige altid... vel.. Så vær positiv, og håb på NON regnevejr.. Thi hi Det er mig som er Eneren Men de må godt snart skrue op for varmen....Den er jeg meget med på.. så jeg kan få smidt noget af alt dette tøj.... At du begynder at smide tøjet, tror jeg vi er mange som gerne vil være med på.Jeg er ihvertfald
Citat fra: Flemming L efter Marts 06, 2009, 03:12:55 pmCitat fra: Majse efter Marts 06, 2009, 02:58:46 pmCitat fra: Flemming L efter Marts 06, 2009, 02:31:03 pmCitat fra: Majse efter Marts 06, 2009, 02:23:36 pmCitat fra: blz efter Marts 06, 2009, 01:45:48 pmCitat fra: Majse efter Marts 06, 2009, 01:36:10 pmCitat fra: Jesper Jensen efter Marts 06, 2009, 01:06:11 pmCitat fra: Majse efter Marts 06, 2009, 10:54:33 amSelv om det bliver frost, kan vi håbe at der ikke er fugt på vejene.. for så salter de ikke... Den holder da ikke hva?Jeg siger bare videre hvad jeg har hørt fra vejchefen som styre hvornår hans folk salter i københavns kommune.. Så må da mene at den kilde er rimelig pålidelig... Og hvorfor burde den ikke holde.. Der er jo ingen grund til at salte hvis vejene er tørre.. DMI: 7mm regn om søndagen og natte frost burde give saltGodt være.. Men nu snakker vi ikke om det vil regne eller ej men om salt... .. kan da godt være det vil regne,.. jeg siger bar at de salter ikke hvis det er tørt på vejene.. Så det kan man jo HÅBE på at det er... .. og igen... som een tidligere skrev.. DMI holder ikke lige altid... vel.. Så vær positiv, og håb på NON regnevejr.. Thi hi Det er mig som er Eneren Men de må godt snart skrue op for varmen....Den er jeg meget med på.. så jeg kan få smidt noget af alt dette tøj.... At du begynder at smide tøjet, tror jeg vi er mange som gerne vil være med på.Jeg er ihvertfald Bandit... Tja, man kan vel ikke gøre for at man ser godt ud... Griner... Tænkte nu på alt det tunge vintertøj.. det bliver rart at slippe for... thi hi
Vi kom fra saltkortet ikk .... ;-Ihttp://vintertrafik.dk/start.asp?file=applet&amt=&saltning=true