Forfatter Emne: Så blev kværnen skiftet  (Læst 5011 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: Så blev kværnen skiftet
« Svar #15 Dato: November 06, 2007, 11:56:44 am »
Tillyk med den nye maskine. Jeg kan kun give dig ret i at bundtræk er en underlig størrelse men nøj hvor ville jeg ikke leve unden. Efter pappet var i hus på en GS500 var jeg lige ude at prøve en SV650SK7 og en GSR600K6 og hvor SVéren følte vild og brutal fra første meter, men mere håndterlig når maskinen rullede så var GSRéren med power commander lidt en sløv banan som pludselig var vild som bare en i hel..... De fire cylindrede maskiner kan altså et eller andet når bare får omdrejninger nok. Men det gik jo hverken værre eller bedre at jeg lige kom til at prove en SV1000S og så er jo klar SINDSYGT BUNDTRÆK!!!! Det resulterer i at der står såden en hjemme hos mig idag.

Så bare glæd dig til du prøver sådan et kilo svin, men gør det for guds skyld ikke før du er klar til at skifte din 6½ som jo er en virkelig dejlig maskine.

/Ole J.
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

teamupsidedown

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 401
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
Re: Så blev kværnen skiftet
« Svar #16 Dato: November 12, 2007, 11:24:01 am »
Tillykke med den lille ny :lol:
Du skulle vel ikke have hentet den lidt uden for Slagelse???
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

Hudson_W

  • Gæst
Re: Så blev kværnen skiftet
« Svar #17 Dato: November 16, 2007, 10:06:57 am »
Tillykke med den lille ny :lol:
Du skulle vel ikke have hentet den lidt uden for Slagelse???

Jo. Du kender ham måske?

teamupsidedown

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 401
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
Re: Så blev kværnen skiftet
« Svar #18 Dato: November 16, 2007, 10:40:07 am »
Tillykke med den lille ny :lol:
Du skulle vel ikke have hentet den lidt uden for Slagelse???

Jo. Du kender ham måske?
Jep, det er jo faktisk en kone cykel du har købt :mrgreen:
Han fortalte der var kommet en og kigge på den på en CB'er som kørte meget osv. Jeg syntes det lød bekendt og tjekkede lige om du havde fået ny cykel, og det havde du :thumbsup:
Men tillykke med den, jeg håber du bliver lige så glad for den som hun har været.
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

Hudson_W

  • Gæst
Re: Så blev kværnen skiftet
« Svar #19 Dato: November 16, 2007, 11:39:38 am »
Tillykke med den lille ny :lol:
Du skulle vel ikke have hentet den lidt uden for Slagelse???

Jo. Du kender ham måske?
Jep, det er jo faktisk en kone cykel du har købt :mrgreen:
Han fortalte der var kommet en og kigge på den på en CB'er som kørte meget osv. Jeg syntes det lød bekendt og tjekkede lige om du havde fået ny cykel, og det havde du :thumbsup:
Men tillykke med den, jeg håber du bliver lige så glad for den som hun har været.

Jo tak, det gør jeg helt sikkert. For ikke at sige jeg allerede er det. Det bliver en lang vinter.

Ja hun stod også og kiggede med lange øjne på den da jeg kom for at hente den. Det var vist også noget med at de havde sat den til  salg sidste sæson, men så fortrød de fordi hun var så glad for den.

Bageren

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 400
  • Gul SV650S 2002
Re: Så blev kværnen skiftet
« Svar #20 Dato: November 18, 2007, 02:35:49 pm »
Og så fik vi lige kørt en tur sammen, man må sige at det er en flot cykel. Den er 3 år ældre end min, men står virkelig flot ved siden af. Og så har den jo næsten ikke kørt noget. 23000 vs. mine 33000 som jo ikke engang er meget.

Tillykke med den! Skal du nok være glad for, nu skal du bare droppe morfarkørslen og lære at give den lidt mere gas!   :mrgreen: :twisted:
Kasper Hartwich aka Bageren
SV650S '02 Gul

Hudson_W

  • Gæst
Re: Så blev kværnen skiftet
« Svar #21 Dato: November 19, 2007, 01:06:28 pm »
Og så fik vi lige kørt en tur sammen, man må sige at det er en flot cykel. Den er 3 år ældre end min, men står virkelig flot ved siden af. Og så har den jo næsten ikke kørt noget. 23000 vs. mine 33000 som jo ikke engang er meget.

Tillykke med den! Skal du nok være glad for, nu skal du bare droppe morfarkørslen og lære at give den lidt mere gas!   :mrgreen: :twisted:

Bare fordi jeg ikke ta'r den med fuld nedlægning henover de hvide striber i regnvejr, behøver man vel ikke være morfar  :)

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: Så blev kværnen skiftet
« Svar #22 Dato: November 19, 2007, 10:04:39 pm »
har set bremsetesten.
konklusionen må være:
kør altid bag en gs500 eller tab den af syne :)
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Hudson_W

  • Gæst
Re: Så blev kværnen skiftet
« Svar #23 Dato: November 20, 2007, 07:16:55 am »
har set bremsetesten.
konklusionen må være:
kør altid bag en gs500 eller tab den af syne :)

Jeg vidste ikke det var muligt  :lmao:

Bageren

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 400
  • Gul SV650S 2002
Re: Så blev kværnen skiftet
« Svar #24 Dato: November 20, 2007, 08:43:13 am »
Tillykke med den! Skal du nok være glad for, nu skal du bare droppe morfarkørslen og lære at give den lidt mere gas!   :mrgreen: :twisted:
Bare fordi jeg ikke ta'r den med fuld nedlægning henover de hvide striber i regnvejr, behøver man vel ikke være morfar  :)

Ahh.. Nu er der jo ikke så mange hvide striber inde i skoven ved Ganløse!  :hand:
Kasper Hartwich aka Bageren
SV650S '02 Gul

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: Så blev kværnen skiftet
« Svar #25 Dato: November 20, 2007, 04:41:52 pm »
har set bremsetesten.
konklusionen må være:
kør altid bag en gs500 eller tab den af syne :)

Jeg vidste ikke det var muligt  :lmao:

Jeg mente nu at det kun var baglygten gs500 skulle se i horisonten, men der er stadig jo nogen der aldrig kommer foran :lmao:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr