Forfatter Emne: kommer rygmærket med posten  (Læst 3199 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
kommer rygmærket med posten
« Dato: Oktober 25, 2007, 08:50:08 pm »
for nu er jeg sku blevet rocker....  pga 100 beskeder.... mon det rækker til nederste bue :lmao:
nu med yamaha fz1 2008

Tulle

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 278
Re: kommer rygmærket med posten
« Svar #1 Dato: Oktober 25, 2007, 11:54:03 pm »
Lad os lave en klub, for så kan jeg også være med, hvis det altså kan lade sig gøre men sådan en pedalcykel som jeg endnu kun har kunne erhverve mig.......måske Luske har en motor tilover og kan montere den på mit sorte mustang-lyn. Det må da kunne udgøre det for en cykel med motor  :wink:
Nu med Gsx r 400 r ........ som rent faktisk kan køre :O)

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: kommer rygmærket med posten
« Svar #2 Dato: Oktober 26, 2007, 08:13:20 am »
for nu er jeg sku blevet rocker....  pga 100 beskeder.... mon det rækker til nederste bue :lmao:
Er det en intern københavner joke... Jeg fatter nader.... Er det noget fra nyhederne eller er det bare en langemand joke... ??? :D

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: kommer rygmærket med posten
« Svar #3 Dato: Oktober 26, 2007, 08:16:32 am »
for nu er jeg sku blevet rocker....  pga 100 beskeder.... mon det rækker til nederste bue :lmao:
Er det en intern københavner joke... Jeg fatter nader.... Er det noget fra nyhederne eller er det bare en langemand joke... ??? :D

Som Langemand skriver, så har han skrevet over 100 beskeder, og han status er derfor blevet Plastikrocker  :wink:

Og du får ikke rygmærke før vi har inviet dig. Og husk at vi alle skal tisse på din nye lædervest og rygmærke, før du er fuldgyldig rocker  :wink: :rolleyes:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: kommer rygmærket med posten
« Svar #4 Dato: Oktober 26, 2007, 01:10:45 pm »
Jeg skulle også lige sluge camelen, men må indrømme at jeg er med på bling bling vognen. Jeg er sikker på at en SV650S med ekstra monteret fuldkåbe vil se rigtig fræk ud. Min kammerats kæreste har netop solgt sin hest (ja sådan én i kød og blod) for at få råd til en MC så de kan cruise sammen. Han har et sort kilo svin K7ér. Hun blev helt vild da hun så en hvid SVér med rødt sæde og vil kun have sådan én. Så enten har den tøse appel eller også er den bare tøset, jeg ved det ikke? Jeg syntes ihvertfald at det er helt ok men en sød blondien på sådan en maskine, det kunne jeg godt se for mig. Så må vi bare håbe at hvid ikke sådan lige med det samme går af mode igen.


Min konklusion er: SV650 i hvid er den fedeste kværn man kan købe for menneske penge og fornuftig forsikring => TIL PIGER!!!

/Ole J
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: kommer rygmærket med posten
« Svar #5 Dato: Oktober 26, 2007, 01:12:36 pm »
Jeg skulle også lige sluge camelen, men må indrømme at jeg er med på bling bling vognen. Jeg er sikker på at en SV650S med ekstra monteret fuldkåbe vil se rigtig fræk ud. Min kammerats kæreste har netop solgt sin hest (ja sådan én i kød og blod) for at få råd til en MC så de kan cruise sammen. Han har et sort kilo svin K7ér. Hun blev helt vild da hun så en hvid SVér med rødt sæde og vil kun have sådan én. Så enten har den tøse appel eller også er den bare tøset, jeg ved det ikke? Jeg syntes ihvertfald at det er helt ok men en sød blondien på sådan en maskine, det kunne jeg godt se for mig. Så må vi bare håbe at hvid ikke sådan lige med det samme går af mode igen.


Min konklusion er: SV650 i hvid er den fedeste kværn man kan købe for menneske penge og fornuftig forsikring => TIL PIGER!!!

/Ole J
Tror du er havnet i den gale tråd  :wink:

Men jer er 100% enig i din konklusion  :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: kommer rygmærket med posten
« Svar #6 Dato: Oktober 26, 2007, 03:40:33 pm »
for nu er jeg sku blevet rocker....  pga 100 beskeder.... mon det rækker til nederste bue :lmao:
Er det en intern københavner joke... Jeg fatter nader.... Er det noget fra nyhederne eller er det bare en langemand joke... ??? :D
når næstved kommer med i kraks vejviser.... ja så forstår du nok bedre lille majse :whipped:
nu med yamaha fz1 2008

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: kommer rygmærket med posten
« Svar #7 Dato: Oktober 26, 2007, 05:07:35 pm »
Altid noget man ikke er et gammelt svin :mrgreen: :mrgreen:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: kommer rygmærket med posten
« Svar #8 Dato: Oktober 26, 2007, 11:11:04 pm »
for nu er jeg sku blevet rocker....  pga 100 beskeder.... mon det rækker til nederste bue :lmao:
Er det en intern københavner joke... Jeg fatter nader.... Er det noget fra nyhederne eller er det bare en langemand joke... ??? :D

Som Langemand skriver, så har han skrevet over 100 beskeder, og han status er derfor blevet Plastikrocker  :wink:

Og du får ikke rygmærke før vi har inviet dig. Og husk at vi alle skal tisse på din nye lædervest og rygmærke, før du er fuldgyldig rocker  :wink: :rolleyes:

hmm...
springer over..... vesten krymper... af varm P..  og alt skal være langt til mig
nu med yamaha fz1 2008

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: kommer rygmærket med posten
« Svar #9 Dato: Oktober 27, 2007, 12:26:35 am »
Selvfølgelig... tak Svea... Hmmm jeg var vist lidt træt på daværende tidspunkt...  :D

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: kommer rygmærket med posten
« Svar #10 Dato: Oktober 27, 2007, 04:37:09 pm »
Selvfølgelig... tak Svea... Hmmm jeg var vist lidt træt på daværende tidspunkt...  :D

ja ja majse..... men du skulle lige brokke dig :whatever: :club: :whipped: :brok: :innocent: :mrgreen:
nu med yamaha fz1 2008

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: kommer rygmærket med posten
« Svar #11 Dato: Oktober 27, 2007, 08:54:40 pm »
kun for at drille dig... KØBENHAVNER... som jo nu også er ganske rare mennesker...  :D :D

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: kommer rygmærket med posten
« Svar #12 Dato: Oktober 27, 2007, 09:26:47 pm »
kun for at drille dig... KØBENHAVNER... som jo nu også er ganske rare mennesker...  :D :D

ja ja,,,, nu blev du aligevel lidt bange.... for hvor mange du trådte ovet tærne :police:
nu med yamaha fz1 2008

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: kommer rygmærket med posten
« Svar #13 Dato: Oktober 29, 2007, 09:25:03 am »
Altid noget man ikke er et gammelt svin :mrgreen: :mrgreen:
No comment  :innocent:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: kommer rygmærket med posten
« Svar #14 Dato: Oktober 29, 2007, 10:20:25 pm »
kun for at drille dig... KØBENHAVNER... som jo nu også er ganske rare mennesker...  :D :D

ja ja,,,, nu blev du aligevel lidt bange.... for hvor mange du trådte ovet tærne :police:

bange... kender ikke ordet... os fra landet kender ikke ordet bange... Næææ du københavnere er da sat i verden for at drille...  :D :D :D