Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Du siger jo at du er en af drengene, så det burde da ikke være noget problem
Citat fra: B2 efter Oktober 25, 2007, 02:15:41 pmDu siger jo at du er en af drengene, så det burde da ikke være noget problem HC tror ikke på den udtalelse længere Så du er nød til at binde din trøje flot op og danse rundt i dine beskidte biker-underdrenge
Citat fra: SVea efter Oktober 25, 2007, 02:24:15 pmCitat fra: B2 efter Oktober 25, 2007, 02:15:41 pmDu siger jo at du er en af drengene, så det burde da ikke være noget problem HC tror ikke på den udtalelse længere Så du er nød til at binde din trøje flot op og danse rundt i dine beskidte biker-underdrenge Troede du kendte mig godt nok til at vide at B2 IKKE danser Dans er for kællinger
Citat fra: B2 efter Oktober 25, 2007, 02:27:04 pmDans er for kællinger Jeg ved godt at mænd ikke danser, men vidste ikke hvad jeg ellers skulle kalde de spastiske lammelser i engang imellem får når der bliver spillet musik for jer
Dans er for kællinger
Citat fra: SVea efter Oktober 25, 2007, 02:24:15 pmCitat fra: B2 efter Oktober 25, 2007, 02:15:41 pmDu siger jo at du er en af drengene, så det burde da ikke være noget problem HC tror ikke på den udtalelse længere Så du er nød til at binde din trøje flot op og danse rundt i dine beskidte biker-underdrenge ÆÆÆÆÆÆVVVVVV!!!!!!Mer til mit mareridt......