Forfatter Emne: Tømmermænd - det kunne have været dig eller mig!  (Læst 2980 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Tømmermænd - det kunne have været dig eller mig!
« Dato: Oktober 21, 2007, 02:25:20 pm »
http://www.hyggestedet.dk/playersjove.asp?movie=things-go-from-bad-to-worse.wmv&id=5280

Jeg havde godt nok ondt i hovedet igår efter en god tur på Rokken - men det her slår vist alt!  :puke:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

smeden

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 130
Re: Tømmermænd - det kunne have været dig eller mig!
« Svar #1 Dato: Oktober 23, 2007, 10:36:02 am »
Så har man bare ikke en god dag  :D
Is this it?

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Tømmermænd - det kunne have været dig eller mig!
« Svar #2 Dato: Oktober 24, 2007, 10:28:07 am »
Mon ikke han så fatter at det IKKE er smart, at komme syngende hjem fra en druktur, og vække alle i huset ?
 :twisted: :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Tømmermænd - det kunne have været dig eller mig!
« Svar #3 Dato: Oktober 24, 2007, 11:11:14 am »
Mon ikke han så fatter at det IKKE er smart, at komme syngende hjem fra en druktur, og vække alle i huset ?
 :twisted: :twisted:

Nogle ting bliver man bare ikke klogere af B2. Jeg har da engang væltet mig ned mellem dig og Chrissen, og en halvsøvnig, sprutlugtende B2 er ikke nogen fræk oplevelse, men derfor kan jeg da ikke love, at jeg ikke gør det igen  :innocent: Jeg har dog aldrig væltet en dør i min brandert  :angel:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

MiE (PiP)

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 172
  • ZERO TO BITCH IN 10 SECONDS
Re: Tømmermænd - det kunne have været dig eller mig!
« Svar #4 Dato: Oktober 24, 2007, 11:35:11 am »
Mon ikke han så fatter at det IKKE er smart, at komme syngende hjem fra en druktur, og vække alle i huset ?
 :twisted: :twisted:

Hvad mener du?? Det da altid hyggeligt at blive vækket med en lille sang.....
Især når det er PORRESANGEN!!!!  :lmao: :lmao:
Ejer af et styk suzuki GSF 650 s bandit
                      ------------
Husk når du kører og haster i vrimlen,
vejen er kort fra jorden til himlen....!!

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Tømmermænd - det kunne have været dig eller mig!
« Svar #5 Dato: Oktober 24, 2007, 11:36:13 am »
Mon ikke han så fatter at det IKKE er smart, at komme syngende hjem fra en druktur, og vække alle i huset ?
 :twisted: :twisted:

Nogle ting bliver man bare ikke klogere af B2. Jeg har da engang væltet mig ned mellem dig og Chrissen, og en halvsøvnig, sprutlugtende B2 er ikke nogen fræk oplevelse, men derfor kan jeg da ikke love, at jeg ikke gør det igen  :innocent: Jeg har dog aldrig væltet en dør i min brandert  :angel:
Utroligt at du overhovedet kan huske noget fra den aften  :shock:

Dog er der lidt huller i deres hukommelse unge dame !
1. Det var ikke imellem Chrissen og jeg du "landede" Det var lige oven på stakkels B2's mave :dead:
2. Jeg var ikke halvsøvnig. Jeg snork sov !

Det står stadig som en af de mest underlige vækninger jeg har været udsat for.
Forestil jer, at man ligger behageligt sovende i sin kogepose. Og så bliver man lige pludselig vækket, slår øjnene op til SVea's ansigt "Sover du B2 ? ?...... Bla bla bla Det er så smukt bla bla bla"
Og så var SVea væk igen.
I helvede hvor jeg dog fattede minus   :lmao:

Hævnen blive grrrrusom  :twisted: :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Tømmermænd - det kunne have været dig eller mig!
« Svar #6 Dato: Oktober 24, 2007, 11:46:11 am »
Hævnen blive grrrrusom  :twisted: :twisted:

B2 du kunne ikke engang hævne dig på en leverpostej mad hvor meget du end prøvede  :loser: For Miepigen har lige taget det kraftigste skyts frem når det gælder hævn!!! Porresangen: http://youtube.com/watch?v=U1RT8Iz8Og4   :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Tømmermænd - det kunne have været dig eller mig!
« Svar #7 Dato: Oktober 24, 2007, 12:18:01 pm »
Hævnen blive grrrrusom  :twisted: :twisted:

B2 du kunne ikke engang hævne dig på en leverpostej mad hvor meget du end prøvede 
Der er du så igen galt på den  :loser:

Jeg har nemlig just maltrakteret en leverpostejmad til frokosten !
Tror ikke helt staklen der sad med den, fattede hvorfor jeg gik til angreb på hans frokost  :lmao:



Miepigen har lige taget det kraftigste skyts frem når det gælder hævn!!! Porresangen: http://youtube.com/watch?v=U1RT8Iz8Og4   
Det viser bare hvor lidt fantasi blondiner har  :twisted: :whipped:  :twisted:
Porresangen er jo en gammel gammel sag  :hand:

Jeg hader den dog stadig, for fuld knald :club:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Tømmermænd - det kunne have været dig eller mig!
« Svar #8 Dato: Oktober 24, 2007, 01:04:22 pm »
Hævnen blive grrrrusom  :twisted: :twisted:

B2 du kunne ikke engang hævne dig på en leverpostej mad hvor meget du end prøvede  :loser: For Miepigen har lige taget det kraftigste skyts frem når det gælder hævn!!! Porresangen: http://youtube.com/watch?v=U1RT8Iz8Og4   :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Ewwwwwww for et fesent outfit!!!!! Hotpants og knude på skjorten  :brok:  :puke:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Tømmermænd - det kunne have været dig eller mig!
« Svar #9 Dato: Oktober 24, 2007, 01:47:44 pm »
Hævnen blive grrrrusom  :twisted: :twisted:

B2 du kunne ikke engang hævne dig på en leverpostej mad hvor meget du end prøvede  :loser: For Miepigen har lige taget det kraftigste skyts frem når det gælder hævn!!! Porresangen: http://youtube.com/watch?v=U1RT8Iz8Og4   :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Ewwwwwww for et fesent outfit!!!!! Hotpants og knude på skjorten  :brok:  :puke:

Ja, det er da totalt pikant!!! Årets video  :respekt: :respekt: Sikke moves den mand kan fremkomme med. Der kunne i godt lære lidt drenge  :mrgreen:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Tømmermænd - det kunne have været dig eller mig!
« Svar #10 Dato: Oktober 25, 2007, 09:47:31 am »

Ja, det er da totalt pikant!!! Årets video  :respekt: :respekt: Sikke moves den mand kan fremkomme med. Der kunne i godt lære lidt drenge  :mrgreen:
Du er syg ! :dead:

Jeg tror stakkels HC, går en hård vinter i møde !
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Tømmermænd - det kunne have været dig eller mig!
« Svar #11 Dato: Oktober 25, 2007, 01:59:47 pm »

Ja, det er da totalt pikant!!! Årets video  :respekt: :respekt: Sikke moves den mand kan fremkomme med. Der kunne i godt lære lidt drenge  :mrgreen:
Du er syg ! :dead:

Jeg tror stakkels HC, går en hård vinter i møde !

Uhhh, tror du der findes et aftenkursus i den kække dans, som jeg kunne melde HC til`??? Det ville satme være frækt og pikant  :mrgreen:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Tømmermænd - det kunne have været dig eller mig!
« Svar #12 Dato: Oktober 25, 2007, 02:08:31 pm »

Ja, det er da totalt pikant!!! Årets video  :respekt: :respekt: Sikke moves den mand kan fremkomme med. Der kunne i godt lære lidt drenge  :mrgreen:
Du er syg ! :dead:

Jeg tror stakkels HC, går en hård vinter i møde !

Uhhh, tror du der findes et aftenkursus i den kække dans, som jeg kunne melde HC til`??? Det ville satme være frækt og pikant  :mrgreen:
Det gør der sikkert.
Men eksemplets magt er langt bedre, så jeg synes du skal vise ham de rette moves  :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Tømmermænd - det kunne have været dig eller mig!
« Svar #13 Dato: Oktober 25, 2007, 02:09:55 pm »

Ja, det er da totalt pikant!!! Årets video  :respekt: :respekt: Sikke moves den mand kan fremkomme med. Der kunne i godt lære lidt drenge  :mrgreen:
Du er syg ! :dead:

Jeg tror stakkels HC, går en hård vinter i møde !

Uhhh, tror du der findes et aftenkursus i den kække dans, som jeg kunne melde HC til`??? Det ville satme være frækt og pikant  :mrgreen:
Det gør der sikkert.
Men eksemplets magt er langt bedre, så jeg synes du skal vise ham de rette moves  :mrgreen:

Kun en mand kan danse på den måde B2... Så du burde vise team spirit og vise ham dansen på lørdag. Vi kan sikkert godt finde Porresangen du kan danse til  :twisted:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Tømmermænd - det kunne have været dig eller mig!
« Svar #14 Dato: Oktober 25, 2007, 02:15:41 pm »
Det gør der sikkert.
Men eksemplets magt er langt bedre, så jeg synes du skal vise ham de rette moves  :mrgreen:

Kun en mand kan danse på den måde B2... Så du burde vise team spirit og vise ham dansen på lørdag. Vi kan sikkert godt finde Porresangen du kan danse til  :twisted:
[/quote]
Du siger jo at du er en af drengene, så det burde da ikke være noget problem  :wink:
Hvis du øver det på Lørdag, skal folket nok overvåge, at du gør det rigtigt  :whipped:

Med hensyn til Porresangen, er det ikke just danse jeg får lyst til, når jeg hører den  :club:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?