Forfatter Emne: Jeg har også købt ny cykel..  (Læst 1753 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Jeg har også købt ny cykel..
« Dato: Oktober 19, 2007, 02:40:27 pm »
Ja.. jeg må også krybe til korset og sige at jeg har købt ny cykel (skete dog for lidt over en måned siden)

Det blev til en Suzuki GSX 400 X Impulse fra sidst i 80'erne - den her har hele 4 cylindre og ydede dengang den var ny 59 heste.

Køn er den bestemt ikke.. og der er meget arbejde i den.

ham der havde den før vidste ikke en fis om knallerter, og maskinen ku' ikke starte.. jeg tog chancen og regnede med at det var pga tidligere ejers manglende kendskab til mekanik.  Og rigitgt nok, jeg fik den til at snurre da jeg kom hjem med den, og det blev endda også til en lille tur.. dog med livet som indsats, da skiverne var fulde af rust, og gammel forgaffel olie..

Der er meget der skal laves før den skal til syn, men jeg er fortrøstningsfuld  :D (kald det bare optimisit)

Her er hun så... tag jer ikke af udseendet.. der er åbenbart en knægt der har haft fat i den og troet at det ku blive en streetfighter tingest  :loser: det har han ik gjort særlig godt !

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Jeg har også købt ny cykel..
« Svar #1 Dato: Oktober 19, 2007, 03:17:05 pm »
jeg er sikker på at når du har haft fingerne i den at den bliver fed....  :D

amagerdk

• Sandt SVin
    • www.amagerdemons.dk
« Svar #2 Dato: Oktober 19, 2007, 03:26:28 pm »
må man spørge hvad du måtte slippe  :innocent:

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
    • www.peets.dk
« Svar #3 Dato: Oktober 19, 2007, 03:38:06 pm »

6 K

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #4 Dato: Oktober 19, 2007, 05:09:20 pm »
Var det den du skrev på, på en annonce på MCG for noget tid siden?

Så godt du skulle ud og kigge, men glemte at spørge om det var blevet til et køb.
Ser da ud til at være et ganske fornftigt køb og et godt projekt til vinteren. Tillykke med den.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

norton

• Gæst
« Svar #5 Dato: Oktober 19, 2007, 05:54:33 pm »
Rigtig tillykke med den,hvad skal du bruge den til, som transportmiddel eller skal du sælge den vidre eller er det måske en cykel til konen.Undskyld min nysgærighed.Hilsen norton :) :)

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #6 Dato: Oktober 19, 2007, 06:37:51 pm »

6 K

Det er dælmem billigt.. Det rækker vist kun lige til afgiften på cykeln :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #7 Dato: Oktober 19, 2007, 07:26:56 pm »
Rigtig tillykke med den,hvad skal du bruge den til,:)

Det er afløseren til Gixx næste år, Luske ved det bare ikke 100% endnu  :whatever: :loser:

Tillykke med den drengen, den er jo så fin så fin, og lyder som en rigtig racer  :respekt:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
    • www.peets.dk
« Svar #8 Dato: Oktober 19, 2007, 07:27:21 pm »
Rigtig tillykke med den,hvad skal du bruge den til, som transportmiddel eller skal du sælge den vidre eller er det måske en cykel til konen.Undskyld min nysgærighed.Hilsen norton :) :)

Det var meningen at lille-mor skulle overtage den hvis den blir fin nok til hendes smag..  :D ( det er jo ikke just en ny CBR 600 ) hun er ikke super vild med den. Hvis ik hun vil ha' den når den er klar, blir den solgt med lidt fortjeneste.

Det er dælmem billigt.. Det rækker vist kun lige til afgiften på cykeln :)

Ja. men den er nu heller ikke i særlig god stand.. den skal have den helt store tur..  Men for de 6 kilo, turde jeg godt kaste mig ud i det. Bare det jeg fik den til at køre var en milepæl, nu er resten bare om at få den i forsvarlig stand og klar til et syn.

Tulle

• Roadracer
« Svar #9 Dato: Oktober 21, 2007, 10:57:00 pm »

Det var meningen at lille-mor skulle overtage den hvis den blir fin nok til hendes smag..  :D ( det er jo ikke just en ny CBR 600 ) hun er ikke super vild med den. Hvis ik hun vil ha' den når den er klar, blir den solgt med lidt fortjeneste.

Ja ja, man skal høre meget bare fordi man har smag og ikke ta´r til takke med hva´ som helst  :wink:.
Men er nu super glad og meget rørt over din dejlige betænksomhed  :kiss:, og lur mig om jeg ikke kan "overtales" alligevel når den står færdig - og hvis jeg er rigtig heldig, lykkedes det mig heller ikke at tabe den fine impulse  :innocent:
Nu med Gsx r 400 r ........ som rent faktisk kan køre :O)