Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Banditten efter Oktober 17, 2007, 03:22:18 pmDu milde .... .... der er flere kællinger herinde .... ..... end der er tøzzer Skønne, der er ingen der har tvunget dig til at begive dig ind i hemlighedernes slaraffanland ... Gudeland... og er du klar over at ordet kælling er et kærlighedsord.. I de ældre dage kaldte man kvinden for kælling når man så op til hende.. når man gerne ville mere med hende end ord turde blive sagt...
Du milde .... .... der er flere kællinger herinde .... ..... end der er tøzzer
Citat fra: Majse efter Oktober 17, 2007, 03:29:17 pmCitat fra: Banditten efter Oktober 17, 2007, 03:22:18 pmDu milde .... .... der er flere kællinger herinde .... ..... end der er tøzzer Skønne, der er ingen der har tvunget dig til at begive dig ind i hemlighedernes slaraffanland ... Gudeland... og er du klar over at ordet kælling er et kærlighedsord.. I de ældre dage kaldte man kvinden for kælling når man så op til hende.. når man gerne ville mere med hende end ord turde blive sagt... Tøz ...
Citat fra: Majse efter Oktober 17, 2007, 02:13:45 pmCitat fra: Ole efter Oktober 17, 2007, 08:24:02 amCitat fra: HC efter Oktober 17, 2007, 08:15:51 am Så kunne man sende hjemmeværnet ud og lede efter tabte vaginaer, nu de var igang med at spore dræbersnegle. Så HC - nu får du tæsk af Majse! Nope, det er jo HC - ham ville jeg da aldrig give tæsk... Han er jo SVeas kæreste eje ud over Dave... Og det skal da ikke gå ud over hende... Vel...? Hvor helvede skulle du skåne ham, når jeg ikke gør... Søde HC nu skal du jo ikke svine hjemmeværnet, for ellers fortæller jeg alle hvad du lavede for et par uger siden
Citat fra: Ole efter Oktober 17, 2007, 08:24:02 amCitat fra: HC efter Oktober 17, 2007, 08:15:51 am Så kunne man sende hjemmeværnet ud og lede efter tabte vaginaer, nu de var igang med at spore dræbersnegle. Så HC - nu får du tæsk af Majse! Nope, det er jo HC - ham ville jeg da aldrig give tæsk... Han er jo SVeas kæreste eje ud over Dave... Og det skal da ikke gå ud over hende... Vel...?
Citat fra: HC efter Oktober 17, 2007, 08:15:51 am Så kunne man sende hjemmeværnet ud og lede efter tabte vaginaer, nu de var igang med at spore dræbersnegle. Så HC - nu får du tæsk af Majse!
Så kunne man sende hjemmeværnet ud og lede efter tabte vaginaer, nu de var igang med at spore dræbersnegle.
Citat fra: SVea efter Oktober 17, 2007, 05:42:50 pmCitat fra: Majse efter Oktober 17, 2007, 02:13:45 pmCitat fra: Ole efter Oktober 17, 2007, 08:24:02 amCitat fra: HC efter Oktober 17, 2007, 08:15:51 am Så kunne man sende hjemmeværnet ud og lede efter tabte vaginaer, nu de var igang med at spore dræbersnegle. Så HC - nu får du tæsk af Majse! Nope, det er jo HC - ham ville jeg da aldrig give tæsk... Han er jo SVeas kæreste eje ud over Dave... Og det skal da ikke gå ud over hende... Vel...? Hvor helvede skulle du skåne ham, når jeg ikke gør... Søde HC nu skal du jo ikke svine hjemmeværnet, for ellers fortæller jeg alle hvad du lavede for et par uger siden Hvad lavede han så??? En anden gang skal jeg nok tæve ham søde... griner....
Citat fra: Majse efter Oktober 17, 2007, 09:24:44 pmCitat fra: SVea efter Oktober 17, 2007, 05:42:50 pmCitat fra: Majse efter Oktober 17, 2007, 02:13:45 pmCitat fra: Ole efter Oktober 17, 2007, 08:24:02 amCitat fra: HC efter Oktober 17, 2007, 08:15:51 am Så kunne man sende hjemmeværnet ud og lede efter tabte vaginaer, nu de var igang med at spore dræbersnegle. Så HC - nu får du tæsk af Majse! Nope, det er jo HC - ham ville jeg da aldrig give tæsk... Han er jo SVeas kæreste eje ud over Dave... Og det skal da ikke gå ud over hende... Vel...? Hvor helvede skulle du skåne ham, når jeg ikke gør... Søde HC nu skal du jo ikke svine hjemmeværnet, for ellers fortæller jeg alle hvad du lavede for et par uger siden Hvad lavede han så??? En anden gang skal jeg nok tæve ham søde... griner....Øhhh... tak Men du skal dælme ha´ fulgt godt med i "dræb med en felt-spade 2"-kurset for at have en chance der.... (håber dog jeg slipper for nogen omgang af kropslig udfoldelse... Er jo snart 30, og ikke ung mere...)
Citat fra: Majse efter Oktober 17, 2007, 10:02:59 pmOg det kan du takke SVea måsen for, så nu skylder du hende vist en kæmpe romantisk aften med hele svineriet.. Krops massage, lækker mad og varmt bad... .. Ja, havde man været romantiker, havde det sikkert været alle tiders, men jeg kan sagtens nøjes med en bajer, en Big Tasty menu og et trucker bad. Jeg er jo sådan en simpel pige, der er så nem at gøre glad og tilfreds
Og det kan du takke SVea måsen for, så nu skylder du hende vist en kæmpe romantisk aften med hele svineriet.. Krops massage, lækker mad og varmt bad... ..
Nogle slipper simpelthen ikke af med deres ødipuskompleks, hvor perverst det end måtte være
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
Hvad er der nu galt med at gå i kjole ?
Citat fra: B2 efter Oktober 24, 2007, 09:38:27 amHvad er der nu galt med at gå i kjole ?Absolut intet..... Slet ikke med de pæne ben du har
Citat fra: B2 efter Oktober 24, 2007, 11:55:05 amCitat fra: MiE efter Oktober 24, 2007, 11:50:39 amCitat fra: B2 efter Oktober 24, 2007, 09:38:27 amHvad er der nu galt med at gå i kjole ?Absolut intet..... Slet ikke med de pæne ben du har Enten er du misundelig på mine smukke biker blege stænger, eller også håber du bare jeg hopper i en kjole.NOT Nej lad for helvede være med at hoppe rundt i en kjole B2 Hvis du hopper i sådan en, risikerer vi jo at kjolen flyver op om ørene på dig, og så ser Mie dit 3. blege ben Og er hun ikke snart blevet straffet nok af dig
Citat fra: MiE efter Oktober 24, 2007, 11:50:39 amCitat fra: B2 efter Oktober 24, 2007, 09:38:27 amHvad er der nu galt med at gå i kjole ?Absolut intet..... Slet ikke med de pæne ben du har Enten er du misundelig på mine smukke biker blege stænger, eller også håber du bare jeg hopper i en kjole.NOT