Forfatter Emne: Så røg humøret lige en tak ned...  (Læst 4030 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Vinholt

• Søndagskører
  • **
Så røg humøret lige en tak ned...
« Dato: Oktober 15, 2007, 03:56:16 pm »
Så måtte det ske... at cyklen skulle i vinterhi... :cry:

Var ude og køre den sidste tur igår, og det overraskede mig virkeligt hvor få jeg mødte... jeg troede jeg var tidligt ude i år, men der er åbenbart end mig der synes at nattefrosten er kommet alt for tæt på... Sidste år pressede jeg den så langt jeg kunne, hvilket resulterede i at jeg kørte i vinterhi i snevejr... :innocent:

Men ville bare lige smide en tråd om, hvormeget man savner sit maskineri når man ikke længere må lege på det! øv, øv, øv  :club: hvad skal vi nu få tiden til at gå med??
K4, Special Corona lakering, blankpolerede og delvist lakerede fælge, LeoVince potter, luftfilter og oplagte blinklys.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17665&ipc=65340

Brian Lund

• Roadracer
Re: Så røg humøret lige en tak ned...
« Svar #1 Dato: Oktober 15, 2007, 04:15:49 pm »
Jeg ved ikke hvad du skal, men jeg har tænkt mig at hoppe på min SV og køre en tur i solskins vejret :)
SV1000S K6 - blå.

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Oktober 15, 2007, 04:38:02 pm »
jeg køre nok til vi skifter til vintertid - sikkert nogle gode dage lige som i dag - selvom det er frisk(pisse koldt)

Modeltog - hvis du ik ved hvad du skal lave - hvis ik det kan du sikkert selv finde på noget bedre ;)
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

langemand

• Sandt SVin
  • Fz1-N
« Svar #3 Dato: Oktober 15, 2007, 07:16:56 pm »
med det vejr det har været her til eftermiddag så varer det lidt endnu før den bliver staldet op....

havde en dejlig tur... og ikke det mindste koldt :thumbsup:
nu med yamaha fz1 2008

Martin H

• Roadracer
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
« Svar #4 Dato: Oktober 15, 2007, 10:58:05 pm »
Min bliver staldet op på søndag, så tager jeg en uge til Malaga, så går tiden forhåbenligt lidt hurtigere, og så må svigerfar ligge garage og værksted til igen.  :mrgreen:
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #5 Dato: Oktober 15, 2007, 11:01:35 pm »
Puha... Med den overskrift gjorde jeg nerverne klar til at læse om en SV der er væltet under kædesmøring, eller andet trælst...

Der er mange muligheder. lær at spille guitar eller jødeharpe...  :lmao:
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #6 Dato: Oktober 15, 2007, 11:07:23 pm »
hvad skal vi nu få tiden til at gå med??

Underhold os herinde  :wink:

SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #7 Dato: Oktober 15, 2007, 11:25:21 pm »
tiden skal gå med at snuse rundt på ebay efter røverkøb, google fede mc film, forberede svrider jukefrokost, spille counter strike, se film, rydde op i mine cd'er måske rippe dem til pc'en og være en god farmand for sønnike.
Og det var vist så den vinter!

teamupsidedown

• Roadracer
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
« Svar #8 Dato: Oktober 16, 2007, 07:44:52 am »

Var ude og køre den sidste tur igår, og det overraskede mig virkeligt hvor få jeg mødte... jeg troede jeg var tidligt ude i år, men der er åbenbart end mig der synes at nattefrosten er kommet alt for tæt på... Sidste år pressede jeg den så langt jeg kunne, hvilket resulterede i at jeg kørte i vinterhi i snevejr... :innocent:

Men ville bare lige smide en tråd om, hvormeget man savner sit maskineri når man ikke længere må lege på det! øv, øv, øv  :club: hvad skal vi nu få tiden til at gå med??
Prøv at kigge ned af dig selv der sidder en tap halvt nede af kroppen - hvis du hiver lidt i den bliver den formenligt større :shock: IMPONERENDE det kan man få meget tid til at gå med :mrgreen:
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

AHEP

• Roadracer
« Svar #9 Dato: Oktober 16, 2007, 07:53:30 am »
Prøv at kigge ned af dig selv der sidder en tap halvt nede af kroppen - hvis du hiver lidt i den bliver den formenligt større :shock: IMPONERENDE det kan man få meget tid til at gå med :mrgreen:
:lmao: :lmao: :lmao:
Anders
Suzuki GS500E 96

palle j

• Roadracer
« Svar #10 Dato: Oktober 16, 2007, 08:19:33 am »

:lmao:
ja og så bliver den slet ikke slidt
Blå SV650S 00

Rask

• Sandt SVin
« Svar #11 Dato: Oktober 16, 2007, 08:39:03 am »

Kombiner det evt. med et tøse-pige-barn..... Sjove ting opstår  :mrgreen:
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
« Svar #12 Dato: Oktober 16, 2007, 08:57:08 am »
Er det kun mig der "må" køre til den 1/12?
Jeg plejer først at stalde op når det bliver isglat!
Meeennn foret er da blevet monteret i Rukkaen igen!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #13 Dato: Oktober 16, 2007, 09:01:55 am »
Er det kun mig der "må" køre til den 1/12?
Jeg plejer først at stalde op når det bliver isglat!

Du er skam ikke alene ! :D
Jeg kører til de begynder at svine med salt, for alvor.

Og når den sørgelige tid kommer, finder jeg nok et projekt (eller 10  :innocent:) i kælderen, at lege med, mens jeg venter på foråret  :D
« Senest Redigeret: Oktober 16, 2007, 09:04:39 am af B2 »
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #14 Dato: Oktober 16, 2007, 09:08:33 am »
fordi knallerten bliver "staldet op" behøver det jo ikke at være ensbetydende med at den får fred :-)  Der skal da skrues vinterprojekt !!!