Forfatter Emne: styredæmper  (Læst 2878 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

norton

• Gæst
styredæmper
« Dato: Oktober 14, 2007, 04:42:35 pm »
Nu blev jeg heldigvis overbevist om det eneste rigtige er at sætte hyperpro affjedring på, både foran og bagpå og det vil jeg så gøre.Men lige et spørgsmål mere, i andre som har skiftet til hyperpro har i også skiftet styredæmperen til en hyperpro nu når i var i gang.Mvh norton  :whatever:

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: styredæmper
« Svar #1 Dato: Oktober 14, 2007, 08:44:46 pm »
Den der sidder på din SV1000 K3 er udemærket ... den behøver du ikke at skifte :-)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

langemand

• Sandt SVin
  • Fz1-N
« Svar #2 Dato: Oktober 14, 2007, 09:27:36 pm »
Nu blev jeg heldigvis overbevist om det eneste rigtige er at sætte hyperpro affjedring på, både foran og bagpå og det vil jeg så gøre.Men lige et spørgsmål mere, i andre som har skiftet til hyperpro har i også skiftet styredæmperen til en hyperpro nu når i var i gang.Mvh norton  :whatever:

hmm... der klør jeg mig så i nakken.... hvad er hyperpro for noget (mærke)??
nu med yamaha fz1 2008

Nick

• Sandt SVin
« Svar #3 Dato: Oktober 14, 2007, 09:41:01 pm »
Tjek her.. http://www.hyperpro.dk/

Kun kvalitet...
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Damage

• Gæst
« Svar #4 Dato: Oktober 15, 2007, 07:55:12 am »

Jeg har skiftet olien i min originale styrdæmper til 10W-40. Den er født med 5W-40 fra fabrikken og det betyder at den ikke dæmper særligt meget. Jeg brugte den rest som er tilbage for forgaffel olien da jeg skiftede til HyperPro.  :D

norton

• Gæst
« Svar #5 Dato: Oktober 15, 2007, 10:54:39 am »
Ok Christian så beholder jeg den gamle eller den nye det er jo en K7 model når jeg skifter min affjedring til næste sæson,Men tak for svaret.Norton  :D

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
« Svar #6 Dato: Oktober 16, 2007, 04:53:05 pm »

hmm... der klør jeg mig så i nakken.... hvad er hyperpro for noget (mærke)??

Svarer til Öhlins ... sådan cirka alt afhængig af hvilken religion man tilhører ...  :wink:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com